כסף וצרכנות
הפתעה בטרמינל 3: זה המותג החדש שנוחת בדיוטי פרי
מותג הטיפוח היוקרתי LA BEAUTE במהלך אסטרטגי: לראשונה LA BEAUTE בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בהשקעה של כחצי מיליון שקל

לאחר רכישת מותג הטיפוח היוקרתי LA BEAUTE והטמעתו המוצלחת ברשתות הפארם המובילות, ARGANIA GROUP מכריזה על מהלך אסטרטגי נוסף - כניסה לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בהשקעה של כחצי מיליון שקל. המהלך מהווה נקודת מפנה משמעותית בהתרחבות המותג בשוק הקמעונאי הישראלי.
אורטל אלון, מנכ"לית ARGANIA GROUP: "הכניסה ל-DUTY FREE מהווה צעד משמעותי בהתפתחות המותג, אנו מביאים לצרכן הישראלי את החדשנות והאיכות שמאפיינות את LA BEAUTÉ במטרה להמשיך ולבסס את מעמדנו כמובילים בתחום מוצרי הפרימיום לטיפוח השיער. אנו מודים ל-DUTY FREE על האמון והדרך, בפרט בעת הזו ובתקווה לחידוש וצמיחת תחום התעופה. אנו גאים לקחת חלק בצמיחת המנוע הכלכלי ומבטיחים כי המותג ייתן מענה לעוד אלפי לקוחות. מוצרינו יוסיפו ערך לכל נסיעה ויהפכו אותה לייחודית יותר"..
שני ענבר קריטי , סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מוסרת: "קטגוריית מוצרי השיער המקצועיים נמצאת במגמת עלייה מתמדת, יותר ויותר צרכנים מבקשים מוצרים יחודיים ויעודיים לשיער, גם לשימוש בבית. בהמשך לכך, ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מרחיב את קטגוריית מוצרי השיער המקצועיים בהשראת הטרנדים המובילים בעולם, הן במתחם הדיוטי פרי והן באתר החברה. כניסת מותג היוקרה האיכותי "LA BEAUTE" לדיוטי פרי, תעניק ללקוחותינו אפשרויות בחירה רבות יותר וחווית קניה של מותגים מובילים בתחום השיער''.

עוד ב-
בשנה הקרובה DUTY FREE תתמקד בקטגוריית ה-HAIR CARE אשר LA BEAUTE נבחרה להיות בין המותגים המובילים בקטגוריה זו. המהלך מבטא את האמון שרוכש הדיוטי פרי במותג ובאיכות מוצריו. במסגרת ההשקה, יוצגו המוצרים על גבי שלוש יחידות קיר מרשימות, בליווי קמפיין שיווקי נרחב הכולל פרסום באתרי אינטרנט ובמסכי החנות, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון שקל. ההשקה התקיימה בהשתתפות שגרירות התוכן של המותג אדל בספלוב ודניאל עמית וחלוקת מתנות, תוך דגש על איכות ויוקרה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה