ויראלי

טלי גוטליב משתוללת: "קשקוש, תופי טם טם, בושה צורבת, מחפיר"

חברת הכנסת תקפה את שר הביטחון יואב גלנט. בציוץ בחשבון ה-X קראה לרה"מ נתניהו לפעול נגד מי שלדבריה, חותר תחתיו. היא סיפרה כי בוועדת החוץ והביטחון, "כששאלנו שאלות קשות שאותן לא אפרט, יולי אדלשטיין המליץ לגלנט לעזוב את הישיבה". נציגת הליכוד: "איכשהו זה עובר לכולם מתחת לקו הרדאר"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה הערב (שני) את שר הביטחון יואב גלנט על רקע ביקורת חריפה אותה השמיע על ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות השימוש במושג "הניצחון המוחלט" ביחס למערכה המתמשכת ברצועת עזה. "אדוני ראש הממשלה", פתחה גוטליב את דבריה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר).
"שר הבטחון שחותר תחתיך אמר על דבריך כי אתה חותר לניצחון מוחלט שזה קישקוש ותופי תם תם", אמרה גוטליב. "כשהטחתי לעברו איך הוא מעז לדבר כך על רה"מ, יולי אדלשטיין אמר לי להירגע. כששאלנו שאלות קשות שאותן לא אפרט, (אשאיר זאת למי שידליף) יולי אדלשטיין המליץ לגלנט לעזוב את הישיבה בלי להשיב". 

 
"אדוני רה"מ", אמרה גוטליב, "אם אתה לא תפעל בהתאם לא תוכל להאשים את אף אחד". בציוץ אחר הוסיפה גוטליב: "'אני לא עובד אצלך' עונה שר בטחון לחברת כנסת שרון ניר ששואלת אותו שאלה מאוד עקרונית כן כן קראתם נכון. היא מייד השתתקה בבושה צורבת". 
"'אתה ועוד איך עובד אצלה וגם אצלי ואל תדבר אליה כך' הטחתי לעברו. זה היה הרגע שגלנט מצא לעצמו תירוץ לצאת מוועדת חוץ ובטחון חמש דק לפני שהוועדה הסתיימה. ועכשיו תענו לי באיזה עולם שר ביטחון משפיל חברת כנסת באופן המחפיר הזה ואיכשהו זה עובר לכולם מתחת לקו הרדאר". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ידעתי שיולי אדלשטיין חלק מהקונצפציה. (ל"ת)
    דוד 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור