בארץ

דובר צה"ל לשעבר: "אין דבר כזה ניצחון מוחלט, צריך לדבר אמת לציבור"

כנס של רימון קרנות גידור הוקדש לנושא "ניהול השעות בעידן של סיכונים גיאופוליטיים גוברים". באירוע דנו בכלכלות באזורי מלחמה, ביניהן גם ישראל. תא"ל במיל' אבי בניהו ניתח את המצב והצביע על חשיבות יחסי החוץ של המדינה. "לחזק את היחסים הקיימים עם ארה"ב ועם סעודיה ומצרים"
מערכת ice | 
אבי בניהו (צילום סיון פרג')
אתמול (רביעי) התקיים כנס בסדרה הכלכלית של רימון קרנות גידור. הכנס הוקדש לנושא "ניהול השקעות בעידן של סיכונים גאופוליטיים גוברים". הכנס התנהל על רקע ניסיון ההתנקשות במועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, ההסלמה בגזרה הצפונית והתנודתיות שמובילים אירועים אלו ואחרים בגזרה הבינלאומית. 
בכנס נאם מנהל ההשקעות של קרן רימון, אריה גולדין, ותא"ל במיל' והיועץ האסטרטגי, אבי בניהו, ניתחו את האירועים האחרונים והשפעותיהם על הכלכלה העולמית בכלל והכלכלה הישראלית בכלל. גולדין התייחס לנושא תמחור היתר בשווקים של מדינות סכסוך. 
לדבריו, תמחור יתר גורם להפסדים למשקיעים רבים. "הכלכלות המפותחות בעולם רגילות לעימותים קצרים ומהירים, השווקים  עדיין  לא יודעים לתמחר  הסלמה ארוכה ומצב לחימה ממושך". גולדין הסביר שבישראל ניצחון במערכה הצבאית לא בהכרח יתורגם להישגים כלכליים. 
אבי בניהו, שימש בעבר בתור דובר צה"ל, התייחס גם הוא למצב ואמר כי תרחיש של מלחמה רב זירתית הוא זר לישראל מאז מלחמת השחרור. לדבריו: "אין דבר כזה הניצחון המוחלט. צריך לדבר אמת לציבור ולומר שעל מנת להשיג הישגים תידרש סבלנות. ישראל חייבת כמה שיותר בריתות. לחזק את היחסים הקיימים עם ארה"ב ועם מדינות נוספות, בהן סעודיה ומצרים". למרות זאת אמר: "אנחנו ננצח בסוף, משום שאין לנו שום ברירה אלא לנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה