תקשורת ומדיה

אבי בניהו מותח ביקורת: "יכול להסתיים חלילה באסון כבד מאוד"

דובר צה"ל לשעבר תת אלוף אבי בניהו, מתח ביקורת על תמונתם של הרמטכ"ל הרצי הלוי ומפקדים בכירים והזהיר: "ריכוז של רמטכ״ל, ר׳ שב״כ , מ׳ פיקוד דרום ומפקד האוגדה ביחד בעומק חאן יונס  - הוא ריכוז מסוכן ומיותר"
מערכת ice |  1
אבי בניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יוטיוב/ MSNBC)
דובר צה"ל ולשעבר, תת אלוף אבי בניהו, מתח ביקורת חריפה על התנהלות הדרגים הבכירים של צה"ל, ביניהם הרמטכ"ל הרצי הלוי, בעקבות תמונה שפורסמה לכלי התקשורת.
בחשבון הטוויטר שלו, כתב בניהו: "סליחה על ההערה. אני יודע שמפקדים בכירים נמצאים וצריכים להיות ליד פקודיהם. יחד עם זאת, ריכוז של רמטכ״ל, ר׳ שב״כ , מ׳ פיקוד דרום ומפקד האוגדה ביחד בעומק חאן יונס  - הוא ריכוז מסוכן ומיותר".

בהמשך דבריו, הזהיר דובר צה"ל לשעבר כי אותה התנהלות שגויה, עלולה לסכן את ביטחון המדינה ואזרחיה: "דליפה מודיעינית או מארב, יכול להסתיים חלילה באסון כבד מאוד. שמרו על עצמכם כדי שתשמרו עלינו".
 
הרמטכ"ל הרצי הלוי רגיל לקבל ביקורת על אופן התנהלותו בימים מורכבים אלו. רק אתמול (שישי), פורסם כי השרים מירי רגב, בצלאל סמוטריץ' ובן גביר תקפו את הרמטכ"ל הרצי הלוי בדיון הקבינט שנועד לעסוק בשאלת היום שאחרי המלחמה.
על פי הפרסום, בעקבות החלטת הרמטכ"ל להקים צוות חקירה על נסיבות אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר, "זכה" הרמטכ"ל הלוי למבול תקיפות מצד שרי הממשלה.  השרה מירי רגב שהתוודעה להקמת גוף החקירה דרך פרסום של חדשות 12, פנתה לרמטכ"ל ואמרה: "אני משתדלת ללכת על ביצים ולא לבקר אבל זה לא יעלה על הדעת. אם הצבא עושה תחקירים, גם אנחנו רוצים לעשות בדרג המדיני".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חייל
    מאוחדים ודורשים 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חיילי צהל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטעני נפץ, צלפים ,RPG נגד טנקים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור