בחירות 2022

אבי בניהו יודע מי ינצח בבחירות: "נס חנוכה יגיע מוקדם?"

איש התקשורת אבי בניהו מעריך שרק נס יעצור את המנדט ה-61 מנתניהו ומבקר את גוש השינוי: "לא מלוכד, ללא מיזוגים, הסכמי עודפים ועם הרבה אגו"
מערכת ice | 
אבי בניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
איש התקשורת אבי בניהו לא מסתיר את דעותיו כנגד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, אבל מאמין שדווקא הוא הולך להקים את הממשלה הבאה עם רוב של לפחות 61 חברי כנסת מהימין.
בציוץ בטוויטר שלו כתב בניהו כי להערכתו, "מניעת המנדט ה-61 מנתניהו ע״י מה שנקרא גוש השינוי' יחשב לנס חנוכה מוקדם (אם אפשר להקדים את יום האזכרה לרבין, אפשר גם את חנוכה..). הגוש הזה מגיע לבחירות לא מלוכד", כתב בניהו, "ללא מיזוגים שנדרשו, ללא הסכמי עודפים, עם שלש מפלגות שהולכות על המצוק של אחוז החסימה ועם הרבה אגואים ואגואיות".

בטור שפרסם בניהו במעריב ביום שישי האחרון כתב בניהו כי אם לאחר הבחירות יתברר שלנתניהו יש רוב של 61 עם איתמר בן גביר – הוא (בניהו) יתמוך בכניסת יאיר לפיד, בני גנץ או שניהם לממשלה פריטטית, "כדאי לאזן את הממשלה, לשמור על מערכת המשפט והדמוקרטיה, לקיים רוטציה ולחזק את האיזונים והבלמים מבפנים".
השבוע תקף בניהו גם את יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי, שהאשימה את בנימין נתניהו כי "יצחק רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ובן גביר של אז".
"האמירה של מירב מיכאלי שרצח רבין ז״ל היה "בשיתוף נתניהו" היא אמירה אומללה ושגויה", כתב בניהו. לכך הוסיף כי בעוד שלנתניהו יש את מגרעותיו, ישנם אחרים שאקדחם נטען וכי "הנבל" שרצח את רבין קיבל על עצמו שליחות אלוהית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה