בארץ

עימות בין נתניהו לגלנט: "הניצחון המוחלט מחייב גם את גלנט"

רה''מ נתניהו הגיב לדברי גלנט בסקירה שערך לחברי ועדת החוץ והבטחון שם דיבר על מטרות המלחמה. לשכת רה''מ: "להשיג ניצחון מוחלט, זו ההנחיה הברורה של ראש הממשלה נתניהו והקבינט, והיא מחייבת את כולם - כולל את גלנט"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הבטחון יואב גלנט ערך היום (שני) בלשכתו סקירה בטחונית לחברי הכנסת מועדת החוץ והבטחון, במהלכה חילוקי הדעות בינו לחברי הוועדה הגיעו לטונים צורמים, וכן לאמירות קשות תוך כדי הסקירה ולאחריה.
כתוצאה מכך, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי גלנט בסקירה, שם עקץ את רה''מ נתניהו על סיסמתו 'הניצחון המוחלט' ואמר כי אינו ראה זאת במהלך הדיונים בקבינט. העימות המקצועי - פוליטי בין נתניהו לגלנט עבר בחודשים האחרונים ממאחורי הקלעים לעימות פומבי,  וכן דווח מספר פעמים על כך שנתניהו מחפש אופציות של חברי כנסת שיוכלו להחליף את גלנט בתפקידו כשר הבטחון.
על דבריו של גלנט היום נמסר מטעמו של רה''מ נתניהו: "כשגלנט מאמץ את הנרטיב האנטי-ישראלי, הוא פוגע בסיכויים להגיע לעסקה לשחרור החטופים. היה ראוי שיתקוף את סינוואר, שמסרב לשלוח משלחת למו״מ, ושהיה ונשאר המכשול היחיד לעסקת חטופים.  לישראל יש רק ברירה אחת: להשיג ניצחון מוחלט, שפירושו חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, ושחרור חטופינו - והניצחון הזה יושג. זו ההנחיה הברורה של ראש הממשלה נתניהו והקבינט, והיא מחייבת את כולם - כולל את גלנט".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איסה הזיה. שר ביטחון שחושב שהוא מחליט ולא ראש ממשלה (ל"ת)
    בן 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור