בארץ

המחבלים בכלא קציעות מתלוננים: התנאים שלנו קשים

המחבלים, שחלקם חשודים בסעיפים קשים במיוחד, טוענים כי הקשר שלהם עם משפחתם ועורכי דינם נותק לכאורה, הם טוענים כי הדרישות למכונות גילוח וקוצץ ציפורניים לא התקבלו, והם חשים מחסור באוכל כשהם מקבלים מזון דיאטטי, הם לא מקבלים זמן לשהות בחצר, לא מקבלים בגדים נקיים ועוד
מערכת ice |  3
מחבלי חמאס (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
זה אמיתי? 10 חודשים בלבד אחרי הזוועות האיומות שחוללו, מחבלי הנוח'בה הכלואים בכלא קציעות ככל הנראה שאבו עידוד מהחקירות האחרונות נגד חיילי צה"ל ששמרו בשדה תימן ועתרו לבית משפט נגד תנאי הכליאה הקשים שהם זוכים להם מאז ה-7 באוקטובר.
בין היתר, על פי הפרסום בוואלה המחבלים, שחלקם חשודים ברצח בשריפה והתעללות בישראלים ובגופותיהם, טוענים כי הקשר שלהם עם משפחתם ועורכי דינם נותק לכאורה, הם טוענים כי הדרישות למכונות גילוח וקוצץ ציפורניים לא התקבלו, והם חשים מחסור באוכל כשהם מקבלים מזון דיאטטי, הם לא מקבלים זמן לשהות בחצר, לא מקבלים בגדים נקיים ועוד.

בשב"ס הגיבו לבקשת וואלה לדברים: "שירות בתי הסוהר הוא ארגון הנמנה על ארגוני הביטחון ופועל בהתאם לחוק, תחת בקרה קפדנית של מבקרים רשמיים רבים. כל האסירים מוחזקים בהתאם לדין תוך הקפדה על זכויותיהם הבסיסיות והרפואיות ובהשגחת סגל סוהרים מקצועי ומיומן".
עוד הוסבר: "אכן ע"פ המדיניות של השר לביטחון לאומי, ובהובלת נציב שירות בתי הסוהר האסירים מקבלים רק מה שמגיע להם ע"פ חוק ולא מעבר לכך. לכל אסיר ועצור הזכות להלין בצינורות המקובלים וטענותיו ייבדקו. מדיניות קליטת העצורים הבטחוניים מנוהלת בשיתוף עם צה"ל והיא נמשכת כל העת בהתאמה לתמיכה במאמץ המלחמתי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהודי שהוא רוצח סדרתי -גם יקבל תנאים כאלה?
    חייל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להיות עונש זהה לכל רוצח. לא הגיוני שאחד שפיצץ רכב עם משפחה של עבריין - יהנה בכלא , ואחר שבא מעזה ואולי לא הרג אף אחד - יקבל תנאי עינוי. כך לא מתנהלת מדינה מתוקנת.
    סגור
  • 2.
    אל דאגה
    rj 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם באמת מחבלים אז אל דאגה יש לכם גב של היועמש של בגץ של הפצרית וגם של המטכל אז תרגעו
    סגור
  • 1.
    צריכים להוציא אותם להורג , שיתלוננו אצל הבתולות . (ל"ת)
    יהודה 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור