בארץ

אלי כהן עונה לטענת ארה''ב: "נמשיך עד חיסול החמאס"

השר אלי כהן הגיב לטענת ארה''ב כי ישראל מיצתה את מטרותיה הצבאיות ברצועת עזה,  "מי שאומר לנו עכשיו ש״מיצינו״ את הלחימה בעזה ושאי אפשר לחסל את חמאס, אמר לנו גם שלא כדאי להיכנס לעזה"
דורון בלוך | 
שר החוץ אלי כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שמארצות הברית הגיעו המסרים כי ישראל מיצתה את מטרותיה בעזה, וכי צה''ל הגיע למיצוי יכולותיו בהשמדת יכולותיו הצבאיות של החמאס, וכן טענת ארה'' כי ישראל לא תוכל להשמיד את ארגון החמאס באופן מוחלט, החליט שר האנרגיה אלי כהן להגיב על כך באופן פומבי.
בדברים שפרסם בחשבון ה-X שלו, הגיב השר כהן לטענות הנ''ל, וכתב במרומז, מבלי להזכיר ישירות את ארצות הברית "מי שאומר לנו עכשיו ש״מיצינו״ את הלחימה בעזה ושאי אפשר לחסל את חמאס, אמר לנו גם שלא כדאי להיכנס לעזה, שאין לנו סיכוי מול מנהרות החמאס, ושאי אפשר לפעול ברפיח".
והוסיף לומר על כך "נכנסנו לעזה, פגענו קשות בחמאס, אנו פועלים בהצלחה ברפיח ומביאים הישגים רבים". עוד הוסיף השר כהן להבהיר את עמדתו "החיילים האמיצים שלנו נלחמים בגבורה, ואנו נמשיך עד הניצחון, עד חיסול החמאס ועד שנשיב את כל החטופים".
כזכור, היום מתקיימות בדוחא השיחות על המתווה לשחרור החטופים ולהפסקת האש, כאשר ארצות הברית משמשת כאחת המדינות המתווכות במו''מ. פוסט זה של השר כהן, הנכתב בעברית ואינו מזכיר באופן ישיר את ארה''ב בשמה, מעיד על פנייה לקהל הישראלי, והתנהלות עדינה מול ארה''ב בשעות האלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה