משפט

העיתונאי הוותיק נתבע במיליון שקל: הדס קליין דורשת פיצוי עתק

 בכתב התביעה נגד אבי וייס, פורט אודות מסכת השמצות והשפלות לכאורה מצדו של וייס, במסגרתה פרסם שורה של פרסומים דיבתיים ושקריים כנגד קליין, אשר הופצו לכלל מאזיניו, עוקביו וצופיו של וייס ברשת הפרסום המגוונות בהן עשה שימוש. על כן היא דורשת ממנו את הפיצוי
מערכת ice |  3
הדס קליין (צילום פלאש 90)
סערה חדשה בדרך. הדס קליין, מי שנחשבת לעדה המרכזית בתיק 1000 נגד הזוג נתניהו, הגישה תביעה על סך 1,000,000 שקל  נגד העיתונאי אבי וייס, הבעלים של אתר "טלקום ניוז" ואחד ממשתתפיו הקבועים של "האולפן הפתוח" בזמן עדות קליין. 
על פי ביני אשכנזי, בכתב התביעה פורט אודות מסכת השמצות והשפלות לכאורה מצדו של וייס, במסגרתה פרסם וייס שורה של פרסומים דיבתיים ושקריים כנגד קליין, אשר הופצו לכלל מאזיניו, עוקביו וצופיו של וייס ברשת הפרסום המגוונות בהן עשה שימוש.

עוד נכתב בכתב התביעה ש"וייס הגה וניהל את הקמפיין השקרי, האובססיבי והדיבתי כנגד קליין מתוך מטרה זדונית לפגוע בשמה הטוב ובפרטיותה; להפוך אותה למטרה לשנאה ובוז בקרב הציבור הרחב; להשחיר את חובתה למסור עדות באמצעות פרסום והצגת שקרים דמגוגים כמצגי אמת, כגון השקר שהיא ביצעה עבירות פליליות במסגרת עדותה, שהיא "סוכנת משטרתית", שהיא שותפה ל-"תפירת תיקים", שהיא "השמידה" ראיות ונוסף לכך גם טפל לה שלל כינויי גנאי בזויים. 
וייס כבר נתבע בעבר בגין פרסומי דיבה שלו כנגד העיתונאים אבישי גרינצייג ועמית סגל, פיצה את השניים וגם פרסם הודעת התנצלות במסגרתה הודה כי נקט נגדם בקמפיין שקרים והאשמות ובכללם תפירת תיקים, הסגרת מקורות, עבירות פליליות ועוד.  עוד ציין וייס בהתנצלותו שפרסם את הדברים הללו ללא בדיקה, ונגרר אחרי אנשים שלא היה צריך להיגרר אחריהם
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח
    דו 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכונת הרעל מתחילה לשלם על שקרים סילופים והסתה מצוין
    סגור
  • 1.
    מעניין מה בדבריו איננו נכון. (ל"ת)
    להב 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מה אתה אומר
    להבה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה אפס. ביביסט דביל
    סגור