בארץ

אבי מעוז: "ארגוני הפמיניזם והלהט"ב התייצבו לצד חמאס"

יו"ר מפלגת נעם  האשים את ה"פרוגרס" בטבח ה-7 באוקטובר. לדבריו, "ארגוני הפמיניזם והלהט"ב התייצבו לצד חמאס". ארגון הלהט"בים הדתיים חברותא: "מופע הסתה ופילוג חגיגי לרגל תשעה באב. מעוז מסלף מציאות ומזריק רעיונות חדשים לתוך מילים גבוהות כדי להצדיק בלשון היומיום פאשיזם-שוביניזם מסוג שלא ראינו"
מערכת ice | 
אבי מעוז (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז האשים היום (שלישי) את ה"פרוגרס" בטבח ה-7 באוקטובר ובמתקפת הפתע של חמאס על ישראל. לדברי מעוז, "ארגוני הפמיניזם והלהט"ב התייצבו לצד חמאס". דברים אלו מגיעים על רקע התבטאותו מלפני כחודש, לפיה "היועמ"שית ובג"צ מנסים להפיל את הממשלה".
מעוז משמש סגן שר במשרד ראש הממשלה, וידוע בדעותיו קהילת הלהט"ב. בכתבה שפורסמה בוואלה באוגוסט 2021 השווה מעוז בין הומוסקסואליות לפדופיליה וטען ש"אם אין רע באנשים שנמשכים לבני מינם, מה רע באנשים שנמשכים לקטינים". 
 

מעוז מתנגד לקיום מצעדי גאווה באופן כללי, ובפרט למצעד הגאווה והסובלנות בירושלים. מעוז כינה אירוע זה "מצעד תועבה זנותי בפרהסיה". מעוז מתנגד לשילוב נשים ביחידות קרביות ולשירות נשים בצה"ל בכלל (כולל נשים חילוניות) ומעדיף שהן תיפננה לשירות לאומי. הוא סובר שהתרומה הגדולה ביותר של נשים היא בנישואים וגידול משפחה. תפיסת המשפחה לשיטתו היא "אמא ואבא לילדים".
גם ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) הביע בעבר דעות קיצוניות נגד הלהט"ב. לדבריו, "בתפיסה שלי, הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל, יותר מדאעש, חיזבאללה וחמאס - זה הפריצות בעריות, כי זה מה שכתוב בתורה". לדבריו, "זה הדבר הכי מסוכן שיש למדינת ישראל, כי כתוב 'הארץ תקיא אתכם', 'יגרשו אתכם מפה' והכול. ולכן, במקבילה שלי אני צריך למנוע לא רק למנוע את מצעד הגאווה - בכלל את התנועה הזאת".
ארגון הלהט"בים הדתיים - חברותא הגיב לדבריו של סגן השר: "אם היתה תהיה, בשוגג, האם משהו השתנה באותו פלג קיצוני טאואיסטי המיוצג במפלגת "נעם", בתפישה, ברצון ובפרקטיקה שלו לשנות את מציאות חיינו לדיסטופיה ממש - הסרטון הזה מסיר כל ספק שלא היה שינוי כזה.
אבי מעוז, במופע הסתה ופילוג חגיגי לרגל תשעה באב(!!!) מסביר ב-11 דקות למה הם צדקו וכולנו טעינו, למה כל דבר רע שקורה  - קורה כי לא מסכימים איתם ולא הולכים בדרכיהם, קורה כי אנחנו כלהט"בים קיימים.
הוא חוזר בדבריו על התיאוריה לפיה יש 2 שכבות למציאות - כאשר השכבה הסמויה איכשהו מראה את צדקת לובי השנאה שוב ושוב. למשל, בשכבה הגלויה החמאס אשם ב7.10, בשכבה הסמויה אנחנו והפרוגרס אשמים בזה, כשהחלשנו את צה"ל או עזרנו לילד טרנס להיות מי שהוא ולא לוותר על יהדותו.
מעוז מנשל את הלשון ממשמעות, מסלף מציאות ומזריק רעיונות חדשים לתוך מילים גבוהות כדי להצדיק בלשון היומיום פאשיזם-שוביניזם מסוג שלא ראינו, זר ליהדות ומעשה גויים, אינו קול יעקב ומאוד ידי עשיו. כל זאת, כמענה כביכול, נגד כביכול, קונספירציה עולמית חוצת מרחב וזמן, נגדו ונגד הכת שלו. והכל בשם שמים, תוך חילול שם שמים ברבים.
חברותא קוראת ביום הזה, שהוא זכר לחורבן לאומי עתיק, כשהזכרון של כולנו מחורבן לאומי מלפני פחות משנה עודנו טרי וליבנו מדמם, לזנוח את דרך הרוע. אחינו ואחיותינו מלובי השנאה - עשו תשובה, זינחו את דרך הרשע וההסתה נגדנו, פיקחו עיניים וראו כי איננו אויבים שלכם - ולא ייבנה המקדש בלעדינו ובלעדי כל חלק וחלק מהעם הזה. 
אשמת כולנו היא שטחו עינינו מראות את סכנת האויב שבחוץ, והסתכסכנו בינינו, ממש כמו בימי בית שני. פתרון לדבר לא יהיה "ניהול הסכסוך" הפנימי הזה, שגרם להשמעת דברי בלע כאלה דווקא בתשעה באב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה