בארץ

איש העסקים יצא נגד תא"ל ברק חירם - מפגינים התכנסו מול ביתו

פעילי נעם הפגינו מול ביתו של אילן שילוח במחאה נגד פוסט שכתב על מינויו של תא"ל ברק חירם למפקד אוגדת עזה. הם נשאו שלטים "שילוח תתנצל - ברק חירם גיבור ישראל". יו"ר מפלגת נעם, סגן השר אבי מעוז: "הפסיקו עם ניסיונות ההחלשה בזמן שמדינת ישראל במלחמה קיומית"
מערכת ice |  1
אילן שילוח (צילום יחצ)
פעילי מפלגת נעם הפגינו אתמול (רביעי) בתל אביב מול ביתו של איש העסקים ואיש הפרסום אילן שילוח. ההפגנה באה על רקע פוסט שפרסם שילוח הבוקר נגד תא"ל ברק חירם בו הוא תוקף את ההחלטה למנות את חירם למפקד אוגדת עזה. הפעילים שהשתתפו בהפגנה נשאו שלטים בהם נכתב 'שילוח תתנצל בפני המשפחות השכולות' וכן 'אילן שילוח בלום פיך! ברק חירם גיבור ישראל'.
הפעלים בהפגנה דרשו משילוח להפסיק את ההשתלחות בחיילי צה"ל. "אילן, הפסק להשתלח בלוחמי צה''ל", קראו המפגינים. לדברי המפגינים, הפגיעה בלוחמים היא פגיעה בעם ישראל כולו, ועם ישראל ינצח את המלחמה למרות הדמורליזציה שמוביל אילן שילוח נגד חיילי צה"ל. "הגיע הזמן שנתחיל לכבד את ברק חירם, כי ברק חירם הוא גיבור ישראל, ולגיבורי ישראל צריך להתנהג בכבוד", הוסיפו המפגינים.

(צילום: מפלגת נעם)
כאמור, ההפגנה מגיעה על רקע הפוסט של שילוח נגד תא"ל חירם. בפוסט כתב שילוח, "המטיף מתקוע. המפקד הראשון בצה"ל שהחליט לחלץ בני ערובה עם ירי של טנק על בני הערובה. בהחלט תורת לחימה חדשנית, שהרג מחבלי נוחבה עדיפה על שחרור בני ערובה. ככה חושבים בציונות הדתית. עדיפים מחבלים מתים מחטופים חיים ולכן לא עושים עסקת חטופים. כל תורת תקוע של חירם על רגל אחת".
יו"ר מפלגת נעם, סגן השר אבי מעוז, מסר: "עצם ניסיון הפגיעה בקצינים הלוחמים שלנו שמחרפים נפשם למען מדינת ישראל הוא יריקה לבאר ממנה גם אנשי שמאל קיצוני כמו אילן שילוח שותים. הפסיקו את הפגיעה בלוחמים הגיבורים שלנו. כך מדבר אדם שלא ברורה לו הזהות היהודית שלו, והוא לא יודע להבחין מי אויב ומי שונא. אנו קוראים לשילוח וחבריו, הפסיקו עם ניסיונות ההחלשה בזמן שמדינת ישראל במלחמה קיומית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק
    שלמה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק שילוח ב100%היגיע הזמן שמפקדים בצה"ל ינהגו לפי הפקודות והתירגולת ולא י הרבנים ההזוים
    סגור