בארץ

פנייה ליועמ״שית: פתחי בחקירה פלילית נגד מפלגת נעם

האגודה למען הלהט"ב בישראל פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט תחת הכותרת: "פנייה ליועמ״שית - פתחי בחקירה פלילית נגד מפלגת נעם!"
מערכת ice |  1
אבי מעוז (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון)
בסוף שבוע האחרון, העיתונאי נדב איל, פרסם מסמכים פנימיים, אשר חושפים את הדרך שבה מפלגת נעם, שעומדת לשלוט בחלק ממשרד החינוך, מזהה את אויביה. במסמך "תקשורת להט"בית" מופיעה טבלה מסודרת שמאגדת שמות של לסביות והומואים בתקשורת הישראלית. במסמך אחר מזוהה "חבורת הנשים" שאחראית לשירות קרבי שוויוני. מנעם ומח"כ אבי מעוז לא נמסרה תגובה.

האגודה למען הלהט"ב בישראל, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט תחת הכותרת "פנייה ליועמ״שית- פתחי בחקירה פלילית נגד מפלגת נעם!". כך נכתב בפוסט עצמו: "פנינו היום ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד מפלגת ׳נעם׳ לאחר שניהלה רשימות מעקב בניגוד לחוק למניעת הטרדה מאיימת".
עוד נאמר בפוסט: "הפרסומים האחרונים אודות ״הרשימות השחורות״ של המפלגה, ביניהן על להט״בים בתקשורת מראים שהמפלגה ניהלה מעקב וסימון של אזרחים ואזרחיות על רקע זהותם.ן המינית או עמדותיהם הפוליטיות או האזרחיות. אנחנו עומדות לצד אנשי ונשות התקשורת שראו את עצמם.ן מסומנים כמטרה לפגיעה ורק בשל זהותם.ן.זו הזכות של כל אחד ואחת מאיתנו לא להרגיש חשוף לסכנה פוטנציאלית מתמשכת הנשקפת לשלומו מצד השלטון. לא נשתוק ונעשה הכל כדי שימוצה הדין המלא מול אלו שמסיתים נגדנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להטביסטן
    צדק חברתי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה אפשר לסלף ולהסית?! תעשו קצת שיעורי בית, כל מה שנעם מנסים לעשות זה לתת שקיפות לציבור. תפסיקו ליצור עלילות.
    סגור