מינויים

בעין הסערה: הרמטכ"ל מינה את ברק חירם למפקד אוגדת עזה

לאחר תחקיר צה"ל שפורסם ובו נקבע כי תת אלוף ברק חירם פעל כשורה תחת התנאים הנוראיים ב-7 באוקטובר, ולאחר השיחה של חירם עם המשפחות השכולות מבארי, הוחלט כי הוא ימונה למפקד אוגדת עזה
מערכת ice |  2
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)
ברקע התקיפה בביירות במסגרת ניסיון החיסול הערב (שלישי) של המחבל הבכיר מארגון הטרור חיזבאללה ומי שכונה כ"רמטכ"ל" הארגון, אל-חאג' מוחסן, רמטכ"ל צה"ל, הרצי הלוי הודיע על מינוי חדש למפקד אוגדת עזה. כזכור, בצה"ל אישרו את ניסיון החיסול באופן חריג, כאשר מדובר בתגובה לטבח שביצע חיזבאללה במג'דל שמס.
הרמטכ״ל החליט כי תא״ל ברק חירם יתמנה לתפקיד מפקד האוגדה הנפיצה, כפי שסוכם אך בדרך דווח כי המינוי יתבטל בעקבות תפקודו של חירם ב-7 באוקטובר באירוע בקיבוץ בארי שכונה "הבית של פסי", אך לאחר תחקיר צה"ל התברר כי נהג כשורה. תא״ל חירם צפוי לסיים את תפקידו כמפקד אוגדה 99 בימים הקרובים ולאחר מכן יקבע מועד בו יחל את תפקידו כמפקד אוגדת עזה.
כזכור, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי הנחה בחודש מרץ האחרון לרשום הערה פיקודית לתא"ל ברק חירם, בעקבות החלטתו לפוצץ אוניברסיטה בעזה. האירוע החריג התרחש לפני חודשיים במהלך התמרון הקרקעי ברצועה. תא"ל חירם אישר ללוחמיו לפוצץ את מתחם אוניברסיטת אל-אסראא בדרום העיר עזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם זה היה תלוי בו . הוא היה מעיף את ברק חירם מצה"ל
    רז 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואפילו ניסו לעשות זאת .. אבל לא מצאו עילה וכך ברק חירם הקצין הלוחם ובעל העוז והתושיה . ישאר בצה"ל למרות המטכ"ל הכושל . מי יודע אולי יבוא יום וקצינים כמו ברק חירם יתמנו לרמטכלו"ת וישברו את תקרת הזכוכית שהתקינו מעל ראשם של הסוסים הדוהרים .
    סגור
  • 1.
    רמטכ"ל כושל (ל"ת)
    סימה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור