בארץ

פיצוצים נשמעו באזור המרכז, חמאס לקח אחריות על שיגורים

ארגון הטרור חמאס הודיע כי הוא לוקח אחריות על הירי וטוען ששיגר שתי רקטות מסוג M90 לעבר העיר תל אביב. דובר צה"ל אישר את הפרטים: "לא הופעלו התרעות על פי מדיניות, זוהה שיגור שלא חצה לשטח הארץ"
מערכת ice | 
שיגורים מרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב)
על רקע המתיחות הביטחונית מול טהרן בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה, הדי פיצוצים נשמעו לפני זמן קצר (שלישי) בתל אביב. ארגון הטרור חמאס הודיע לאחר מכן כי הוא לוקח אחריות על הירי וטוען ששיגר שתי רקטות מסוג M90 לעבר העיר תל אביב. 
דובר צה"ל אישר את הפרטים ומסר בעקבות הדיווח: "לפני זמן קצר זוהה שיגור אחד שחצה משטח רצועת עזה ונפל במרחב הימי במרכז הארץ. לא הופעלו התרעות על פי מדיניות. במקביל, זוהה שיגור נוסף שלא חצה לשטח הארץ". 
ב-19 ביולי בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז תל אביב, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור תל אביב. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים. בין החשדות עמדה האפשרות שמדובר על כטב"ם שהגיע מתימן.
עוד קודם לכן ברשתות החברתיות הבטיחו החות'ים, שיפרסמו מידע על "פעולה איכותית" שביצעו נגד ישראל. על פי דורון קדוש, הדובר הצבאי של החות׳ים, יחיא סריע, נוטל אחריות על מתקפת הכטב״ם בתל אביב: ״המבצע המיוחד, שפרטיו יפורסמו בהמשך, כוון אל תל אביב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה