בארץ

בן כספית: "השורשים לשדה תימן - אלאור אזריה ומשפט נתניהו"

בטורו השבועי טוען איש התקשורת כי הזרעים הנוכחי נזרעו כבר בשנת 2016 ו-2020. עוד דן בנושא החיסולים ותהה לגביי העיתוי שלהם, במיוחד בהקשר של עסקת חטופים אפשרית. לדבריו, ראש הממשלה אינו מעוניין בהחזרתם באמצעות הסכם מדיני 
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו, בן כספית (צילום פלאש 90/ שיר טורם, מרים אלסטר)
בטורו של בן כספית לאתר מעריב התייחס איש התקשורת לאירועים החמים של השבוע בגזרה הביטחונית. הראשון ביניהם הוא פרשת עיכוב חיילי המילואים לחקירה ע"י מצ"ח בחשד להתעללות מינית בעציר מעזה וההפגנה שפרצה לאחר מכן. לדבריי כספית מדובר באירוע חמור ותקדימי. "החיזיון של מאות פשיסטים שטופי מוח, חלקם רעולי פנים, חלקם חמושים בנשקים ארוכים, חלקם על מדים, מסתערים על בסיס צבאי, לא נראה כאן מעולם", כתב. 
לדבריו, הסיבות לפריצת המהומות החלו כבר בשנת 2016 בעקבות פרשה אלאור אזריה, שהואשם בירי של מחבל מנוטרל. הסיבה השנייה לתרבות שנוצרה והובילה למצב זה היא משפט נתניהו, שנפתח בשנת 2020. "מי שהחל במסע דה-לגיטימציה נגד המשטרה, אחריה הפרקליטות, אחריה היועץ המשפטי לממשלה, אחריו מערכת בית המשפט, אחריה צה"ל, השב"כ, חיל האוויר וכל היתר הוא זה שזרע את זרעי המגיפה הזו. הוא ולא אחר". כספית גינה את ההתייחסות של נתניהו להפגנות בשדה תימן ובית ליד וכן ציין כי הבחירה להוסיף גינוי על חסימת קפלן באותו משפט היא "דרגה חדשה של עליבות". 
כספית התייחס גם לחיסולים האחרונים שהרעידו את המדינה ומעוררים חשש להסלמה ממשית בארץ. כספית טוען שהחיסולים עצמם הם חיוביים אך מעלים שאלות בנוגע לתזמונם. כספית טען כבר בעבר כי המכשול היחיד בפני חיסול ראשי הטרור הייתה החלטת ראש הממשלה, בטור זה הוא מחזק את טענותיו. לכן תוהה איש התקשורת - מדוע לעשות זאת דווקא כעת? 
כספית גורס כי נתניהו אינו מעוניין בעסקה לשחרור החטופים, ולדבריו כל הגורמים במערכת הביטחונית מסכימים עמו. החיסולים, לדבריו, עלולים לגרום למלחמה אזורית. נתניהו פועל משיקולים אישיים ונמצא, לדברי כספית, בשלב "המאניה" שאחרי הדפרסיה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לכספית מעניינים החטופים כקליפת השום.הכל אצלו שנאת ביבי! (ל"ת)
    איש איום ונורא 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בן כזבית השטינקר מתיקי האלפים ! (ל"ת)
    אסף 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליצן עלוב. הזרעים נזרעו על ידי קפלן ואחים לנזק
    פטריוט 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תנסה להטיל אשם על הימין. הימין מעולם לא העז לסרב. להתראיין בעולם נגד עמו ולהאשים אותם בהרג ילדים.
    סגור