בארץ

הרמטכ''ל מגיב למהומות בשדה תימן: "מסכנות את ביטחון המדינה"

הרמטכ''ל הרצי הלוי הגיב למהומות בבסיס שדה תימן בעקבות מעצר הלוחמים שנחשדו בהתעללות בעצורים מעזה והצהיר "נותן גיבוי מלא לפרקליטות הצבאית ולמשטרה הצבאית החוקרת"
דורון בלוך |  3
הרצי הלוי (צילום פלאש 90)
בעקבות מעצר לוחמי צה'''ל היום (ראשון) על ידי חוקרי מצ''ח בבסיס תימן, עשרות מפגינים, בהם חברי כנסת, נכנסו לבסיס הצבאי כמחאה על מעצר הלוחמים, ועוררו מהומה רבה במקום. בתגובה לכך, הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, התייחס לאירוע.
בדבריו, אמר הרמטכ''ל הרצי הלוי: ״אירוע הפריצה לבסיס שדה תימן הוא חמור ביותר ומנוגד לחוק. הפריצה לבסיס צבאי והפרת הסדר במקום הן התנהגות חמורה שאינה מקובלת בשום אופן. אנחנו נמצאים במלחמה, ופעולות מסוג זה מסכנות את ביטחון המדינה". והצהיר "אני מגנה בחריפות את האירוע ואנחנו פועלים להשיב את הסדר בבסיס".
עוד הוסיף הרמטכ''ל הלוי להבהיר "אני נותן גיבוי מלא לפרקליטות הצבאית ולמשטרה הצבאית החוקרת בחקירת כל אירוע המובא לידיעתן. זוהי חובתן, ללא קשר לדרגה או תפקיד. דווקא חקירות אלו הן שמגנות על חיילינו בארץ ובעולם ושומרות על ערכי צה"ל. החקירות האלה מתבצעות תוך שמירה על כבוד חיילינו שאנו מפקדיהם.״
כמן כן, מדובר צה''ל נמסר כי בשעה זו כוחות צה״ל ומשטרה עוצרים את הפריצה של אזרחים ישראליים לבסיס שדה תימן.   
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפס, ה 7 באוקטובר תחת פיקודך. תתבייש!!
    ער מעורר 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה סאנה לעם היהודי, הרצל תתפטר!!!! תתפטר ותבקש,כלא מיוזמתך!!
    סגור
  • 2.
    רמטכ"ל צעצוע,
    אלי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ''התנהגות חמורה'' ''מסכנות את ביטחון המדינה" ואתה איפה הייתה ב7/10. והמינויים שאתה ממנה עכשיו, על דעתך, עוד מעט תהיה ועדת חקירה, ואז ניראה מהי ''התנהגות חמורה'' ''מסכנות את ביטחון המדינה". דרך אגב, נבדוק, מי הפנה מתוך הצבא תרומות לאחים לנשק, כדי שיחלקו לחיילים עם לוגו של גנבים לנשק.
    סגור
  • 1.
    זה מפקד ה 7.10 שהכיל סרבנות במשך שנה (ל"ת)
    יעקב אשדוד 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור