טלוויזיה

בן כספית נכנס בינון מגל: "כשישפך דם, הוא יהיה מרוח על ידייך"

המגיש בטענות קשות לשותפו בתכנית ב-103FM: "אש ההסתה לוחכת את שולי גלימתך, ינון. במקום כתב ההגנה הארוך, מפותל ומקושקש הזה, אתה יכול לעשות מעשה פשוט: להפסיק להסית נגד עHתונאים וכלי תקשורת. לבקר אפשר. מותר. צריך"
מערכת ice |  4
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שהבוקר (חמישי) מגיש 'הפטריוטים' של ערןץ 14 ו-103FM ינון מגל, הגיב במלוא החריפות והעוצמה בקשת 12 בעקבות הטענות שלהם להסתה נגד הערוץ שהובילו לזריקת בקבוק התבערה לעבר ביתו של הבעלים דוד ורטהיים, שותפו להגשה ב-103FM בן כספית הגיב לו בחריפות רבה לדברים.
כספית כתב: "אש ההסתה לוחכת את שולי גלימתך, ינון. במקום כתב ההגנה הארוך, מפותל ומקושקש הזה, אתה יכול לעשות מעשה פשוט: להפסיק להסית נגד עתונאים וכלי תקשורת. לבקר אפשר. מותר. צריך".

עוד תהה: "מה ההבדל? כשאתה עושה משאל טוויטר מי אשם יותר ב-7 באוקטובר, ומכניס כתשובה את "כתבי ושדרני ערוץ 12", זו הסתה. כשאתה קורא לערוץ אל-ג'זירה, זו הסתה.
ביקורת עניינית, כן. האשמת עתונאים וזיהויים עם אויבי ישראל, לא. ועכשיו אתה תגיד "אבל אתם מסיתים נגד ביבי". לא נכון".
לסיום הסביר: "נתניהו הוא ראש הממשלה המכהן. ככזה, הוא אחראי על כל מה שקורה וקרה כאן. ואנחנו אומרים את זה. אין אצלנו תיאוריות קונספירציה לפיהן הבעל של שיקמה ברסלר דיבר בלילה עם יחיא סנוואר. תפקיד התקשורת לבקר. תפקיד נבחר הציבור לנהל ולהיות חשוף לביקורת. מה שאתה עושה זו הסתה. כשיישפך כאן דם, הוא יהיה מרוח על ידיך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עם כל הדף שנוטף מידיכם מי ירגיש בטיפות על ידינו? (ל"ת)
    יינון מגל 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כספית השקרן
    טורי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התבלבלת בן כזבית- אם יישפך דם זה רק על ידך ועל ידי כל חבריך האנרכיסטים, שמזה שנים רבות רק מסיתים ומפלגים. בכלל אתה חי ומתפרנס רק על הסתות נגד ראש הממשלה ומשפחת ועל הימין מלח הארץו- תתבייש, וגם חוצפן. בן כזבית אדם מחליא
    סגור
  • 2.
    ועל זה נאמר. הפוסל במומו פוסל
    איש רע 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המסית הראשי בישראל מדבר
    סגור
  • 1.
    מי שמדבר
    ענת 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בן כספית , עיין היטב בכתבות שלך מידי שבוע ותבין כמה רעל אתה מפזר , כמה רוע ושינאה שהם חלק ממאפייני הכוונות שלך הידועות כל כך. קל לבקר אחרים. חבל שאתה מפנה אשמה לאחרים מבלי לראות את הדבשת שלך . האם אהוד ברק, אולמרט ולפיד הם נקיים בעיניך? מרי אזרחי לא עלול להביא לשפיכת דמים? מה יש לך להגיד? כמה צביעות וטירלול
    סגור