בארץ

שריפה משתוללת באילת: 9 פצועים לפחות, חלקם במצב קשה

כבאות והצלה מעדכנת על שריפת פנטהאוז עם לכודים בשכונת שחמון באילת. הצוותים יצאו בעקבות דיווח על להבות הפורצות מדירה בקומה האחרונה בבניין בין 6 קומות ודיווח על לכודים בדירות העליונות. הצוותים החלו בסריקות והצליחו לחלץ מהאש 2 לכודים שנפגעו מהשריפה
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום מעדכנת היום (שישי) על שריפת פנטהאוז עם לכודים בשכונת שחמון באילת. בדקות אלו פועלים חמישה צוותי כיבוי מתחנת אילת ותמנע בשריפת פנטהאוז בשכונת שחמון בעיר הדרומית. 
הצוותים יצאו בעקבות דיווח על להבות הפורצות מדירה בקומה האחרונה בבניין בין 6 קומות ודיווח על לכודים בדירות העליונות. צוות מתחנת שחמון ביחד עם צוותים מתחנת אילת ותחנת תמנע הגיעו לזירה והחלו בסריקות לאיתור הלכודים. במקביל לסריקות החלו הצוותים בכיבוי האש ומניעת התפשטותה לדירות הסמוכות.
בעקבות שריפה שפרצה בבנין מגורים באילת, פונו עד כה לבית החולים יוספטל 9 פצועים, מתוכם 2 פצועים במצב קשה, פונו במסוק לבית החולים שמיר. שבעה פצועים, במצב בינוני עד קל, מטופלים בשלב זה בבית החולים יוספטל.
לאחר מספר דקות של פעולות הסריקה והכיבוי, הצליחו לוחמי האש לחלץ 2 לכודים, שנפגעו מהשריפה. הלכודים הועברו לטיפול רפואי של צוותי מד"א. כוחות הכיבוי עדין פועלים בשטח ולמקום הוזנקו עוד 2 צוותי כיבוי. הצוותים החלו בסריקות והצליחו לחלץ מהאש 2 לכודים שנפגעו מהשריפה. ממד"א נמסר כי צוותי הרפואה העניקו טיפול רפואי לחמישה אנשים בהכרה מלאה שסובלים משאיפת עשן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה