נדל"ן ותשתיות

פנטהאוזים עם נוף לים: פרויקט הנדל"ן שמשגע את בת ים אושר בוועדה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת ים החליטה לאשר בקשה להיתר לפרויקט "מגדל השנהב", פרויקט מגורים בן 22 קומות ברחוב החרושת בבת ים, אשר יכלול שימושים מעורבים ושטח ציבורי. מתכנני הפרויקט, ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee: "בניין יוצא דופן בנוף האורבני, יעלה את האטרקטיביות של האזור
מערכת ice | 
בת ים (צילום ויקיפדיה/ Assaf Yekuel)
מגדל השנהב יוצא לדרך: הוועדה המקומית בת ים החליטה לאשר בתנאים את המגדל, אשר יוקם במקום הסופרמרקט הפועל במקום. המגדל יוקם על שטח של כ-1.7 דונם ויכלול שימושים מעורבים - 6,000 מ"ר למגורים, 10,000 למסחר, תעסוקה ומשרדים ו-500 מ"ר נוספים לטובת שטח ציבורי וקומות חניה תת קרקעית. הבנייה תחל בסוף 2024. 
מגוון הדירות בפרויקט, סה"כ 42 יח"ד, כולל תמהיל מגוון של דירות 3 חדרים, 4 ו-5 ופנטהאוזים מפוארים עם נוף לים. מחיר דירת 3 חודרים בגודל 70 מ"ר החל 2.4 מיליון שקל.  המגדל, מעוצב אדריכלית כמבנה מדורג לכיוון מערב, כדי להעניק לכל הדירות חווית מגורים עם נוף לים.

מגדל השנהב בת ים (הדמיה: citybee אדריכלים)
כמו כן, הפרויקט מצוי במיקום גבוה וייחודי, בקרבת מוקדים מרכזיים בעיר כמו קניונים ומרכזי קניות, תוואי הרכבת הקלה ובית המשפט כך ששטחי משרדים רבים עתידים לשמש עורכי דין. על התכנון האדריכלי מופקדים - האדריכלים ערן לשם וערן שקד משרד CityBee אדריכלים. יזמית הפרויקט היא חברת נוף השנהב, בבעלות עו"ד בנימין רבה, בשותפות עם רו"ח אבי משעניה. 
מתכנני הפרויקט, ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד האדריכלים CityBee: "מגדל השנהב הינו פרויקט חשוב של התחדשות הרקמה העירונית המהווה חלק מאזור התעסוקה של העיר, לצד מסחר ומשרדים ומשלב גם מגורים. התכנון האדריכלי  משקף את החיבור בין העיר לים , במפלס הרחוב הבניין מתייחס לרחוב בחזית מסחרית ובחלקו העליון הבניין "מסתובב" ומפנה את החזית הראשית לכיוון הים, מראהו הכללי של הבניין יוצא דופן בנוף המטרופולין. תכנון הבניין, הכולל מפלס קרקע לטובת עירוב שימושים, ישמש לתעסוקה, מסחר ומשרדים, ימשוך קהלים חדשים שיתאכלסו בו ויעלה את האטרקטיביות של האזור".
יזם הפרויקט, עו"ד בנימין רבה: "מברך על החלטת הוועדה המקומית לאשר את בניית הבניין המציג עיצוב ייחודי בנוף העירוני של בת ים. לאחר תכנון ארוך ומקיף והעברת כל האישורים הנדרשים, הפרויקט מביא איתו בשורה חשובה לעיר בת ים במיקום מרכזי, בסמוך לאזור ה-CITY המבוקש של בת ים, למתחם המגורים, תוואי הרכבת הקלה ובתי המשפט וכולל תמהיל של מגורים, שטחי מסחר, תעסוקה ומשרדים אשר יהווה מקום מתחדש ובעל פוטנציאל גדול מאוד". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה