נדל"ן ותשתיות

דרמה בבת ים: מהנדסת העיר תסיים את תפקידה - לאחר 4 שנים

מיכל מאיר, המכהנת בתפקיד מאז 2020, הודיעה לראש העיר צביקה ברוט על כוונתה לפרוש בקרוב מתפקידה. במסגרת תפקידה הסדירה את התכנון העירוני בתחומי ההתחדשות העירונית השונים וקידמה תוכניות ליצירת ודאות תכנונית. צביקה ברוט: "מינהל ההנדסה בראשותה הפך ליעיל ונגיש יותר, והתכנון הותאם לכלכלה העירונית"
מערכת ice | 
צביקה ברוט (צילום ראובן קפוצינסקי)
לאחר יותר מארבע שנים בתפקיד, הודיעה השבוע מהנדסת העיר בת-ים, מיכל מאיר, לראש העיר צביקה ברוט על רצונה לסיים את תפקידה. מאיר נכנסה לתפקיד בשנת 2020, לאחר ששימשה בין היתר כאדריכלית העיר לוד וכבעלת משרד בשוק הפרטי.
היא הובילה לצד ברוט שורת מהפכות בהן הפיכת אגף ההנדסה בעיר למינהל, הסדרת התכנון העירוני בתחומי ההתחדשות העירונית השונים, קידום תכניות עירוניות משמעותיות ויצירת תהליך הדרגתי של ודאות תכנונית ששיאו צפוי בקרוב עם אישור התכנית הכוללת להתחדשות עירונית לבת-ים.
בנוסף, בשנים הללו הגיעה בת-ים לשיא הן במספר יחידות הדיור הנבנות בה, ובהיקף התכניות העירוניות המקודמות שכללו שינוי משמעותי של תשתיות עתידיות ושיפור איכות החיים לתושבים.
מאיר ציינה כי "בהובלת הנהלת העיר זכיתי לשרת את בת ים בתקופה מרתקת של שינוי אורבני והכנתה לשינויים הצפויים לעשור הבא. האתגרים והפוטנציאל של העיר אפשרו חשיבה יצירתית וחייבו עמידה על עקרונות של איכות בלתי מתפשרת לטובת עתיד העיר ואני מודה לראש העיר צביקה ברוט ולמנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי על היותם מצפן ברור של ערכים ומצוינות אשר הנחו אותי לאורך כל הדרך".
 
ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה, צביקה ברוט, אמר כי "מיכל היתה שותפה למדיניות החדשה שלנו, והיא הובילה מהפכה אמיתית בתחומי התכנון והבניה בעיר. מינהל ההנדסה בראשותה הפך ליעיל ונגיש יותר, התכנון הותאם לכלכלה העירונית ולצרכי התושבים, ונעשה שינוי של ממש במעבר ממתן עדיפות לתמ״א בעבר - לטובת תכנון מתחמי איכותי ומקצועי יותר כיום. הצטערתי על עזיבתה אך אני מודה מאד על תרומתה לעיר - ואין לי ספק שעוד נכונו לה הצלחות רבות גם באתגרים הבאים שתיקח על עצמה בעתיד״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה