בארץ

דרמה בבת ים: צביקה ברוט ביטל את חגיגות הניצחון. זו הסיבה

"שקט, יורים!" ראש העיר הנבחר בבת ים מבושם מניצחונו בבחירות אבל לא שוכח היכן מתרחשת המלחמה האמיתית 
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ הילל מאיר, אריק מרמור, חיים גולדברג, עטיה מוחמד)
ראש העיר בת ים הנבחר בפעם השנייה, צביקה ברוט, ביטל את חגיגות הניצחון, לאחר שגרף מעל 70% מהקולות בעיר, וזאת בצל המלחמה. ברוט הורה לבטל את החגיגות שתוכננו במהלך הלילה בשל המלחמה והאירועים בעזה.
ברוט מכהן כראש עיר בבת ים מ-2018 מטעם מפלגת הליכוד, הוא נולד וגדל בעיר, התחנך במוסדות הדתיים לאומיים בעיר בת ים, את שירותו הצבאי שירת בגלי צה"ל ולאחר מכן עבד בערוצי התקשורת הגדולים, משם עבר לפוליטיקה המקומית.
וברוט הוא רק קצה הקרחון שכן בין הרשויות בהן הציונות הדתית הכניסה נציגים ניתן למנות את ירושלים, חיפה, בית שמש, פתח תקווה, ראש העין, רחובות, תל אביב, רעננה, ראשון לציון, נהריה, יהוד, צפת, טבריה, ערד ועוד עשרות רשויות ברחבי הארץ כולל מקומות בהם נכנסו לראשונה אחרי עשרות שנים רשימות של המפלגה כמו טירת הכרמל וחולון.
במפלגה מרוצים גם מכך שראשי ערים ומועצות מטעמם ובתמיכתם הצליחו להיבחר כמו ללו זוהר בקרית מלאכי, אלירם אזולאי בהר חברון, יוסי אסרף בגבעת זאב, תומר גלאם באשקלון, אורי קלנר בגולן ועוד. בעיר אלעד שם התרחש מאבק צמוד בין יהודה בוטבול לראש העיר פרוש, תמיכתה של הציונות הדתית היוותה את לשון המאזניים שהוביל לניצחונו של בוטבול בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה