בארץ

חה''כ מזהיר: "נסרוק במסרקות ברזל כל העברה"

חה''כ ולדימיר בליאק הזהיר את לשכת ראש הממשלה, את יו"ר ועדת הכספים חה''כ גפני, כי יעקוב אחר כספים שיועברו לתקצוב בחינוך הפרטי החרדי "ננהל מאבק מקצועי, פרלמנטרי ומשפטי בלתי מתפשר"
דורון בלוך | 
ולדימיר בליאק (צילום חי ברון)
חבר הכנסת ולדימיר בליאק ממפלגת יש עתיד פרסם הבוקר בחשבון ה-X שלו התייחסות לדיווחים על כך שרה''מ נתניהו הבטיח למצוא דרך לממן את גרעונות החינוך הפרטי החרדי לפחות לחודש הנוכחי. והזהיר כי הוא יעקוב ויפעל בנושא.
"אני מקבל בימים האחרונים יותר ויותר דיווחים על כך שנתניהו הבטיח לעסקנים החרדיים למצוא דרך לממן את גירעונות רשתות החינוך הפרטיות, לפחות עבור חודש יולי. על מנת להבטיח את שלמות הקואליציה לפני הפגרה" שיתף חבר הכנסת בליאק והזהיר "אני רוצה להיות מאוד ברור - כל עוד נמשכת ההפקרות הניהולית והתקציבית ברשתות החינוך החרדיות, כל עוד הן לא עומדות בכללי השקיפות והניהול התקין, כל עוד הן לא מקיימות את דרישות החוק ופסיקת בג"צ - שקל ציבורי אחד לא צריך לעבור לשם".
עוד הדגיש בליאק כי "אזרחי ישראל שמשרתים, עובדים ומשלמים מיסים לא אמורים לשלם על המסחרה המושחתת ברשתות החינוך של המפלגות החרדיות, נקודה".
את דברו סיים באזהרה: "אני מזהיר את לשכת ראש הממשלה, את יו"ר ועדת הכספים ואת כל המעורבים בנושא - אנחנו עוקבים אחרי המתרחש. אנחנו נסרוק במסרקות של ברזל כל העברה רלוונטית שתגיע לשולחן ועדת הכספים. אנחנו ננהל מאבק מקצועי, פרלמנטרי ומשפטי בלתי מתפשר, נשקף את המציאות ונעדכן באופן שוטף".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה