בארץ

גנץ מצהיר: ''אני יכול להיות ראש ממשלה, נתניהו לא''

יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר בראיון למגי טביבי בערוץ 14 כי הוא לוקח אחריות על חלקו במחדל, אך מדגיש כי היה תחת נתניהו. טוען כי הוא יכול לשמש כרוה''מ אך נתניהו לא. ''העם יחליט'', ובמקביל שולח מסר מאחד 'להילחם באויבינו, בינינו להתחבק' 
דורון בלוך |  3
בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בראיון שהעניק יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ בערוץ 14 , התבטא השר גנץ שהתפטר לאחרונה ממשלת החירום והקבינט בשלל מסרים, וקרא ליציאה לבחירות.
''אני תמיד רואה את השיקול של מדינת ישראל נגד עיני'' אמר על התנהלותו והוסיף כי הוא רוצה לקוות שכמו שהעריכו את החלטתו להצטרף לממשלה, כך יעריכו את בחירתו כרגע לצאת. כמו כן טוען כי ימשיך לגבות את צה''ל והממשלה במקום שצריך, ולא יבקר היכן שלא צריך.
גנץ סובר כי לפנינו מערכה ארוכה, יש יכולת צבאית להכרעה בעזה, אבל אנחנו מסתכלים צפונה, ושעדיין יש דברים הרבה יותר רחבים שצריך להתעסק איתם. בנוסף טוען כנגד נתניהו כי לא קידם את המתווה לשחרור החטופים בגלל שיקולים פוליטים. וטוען שהסכמה לעסקה זו חובה מוסרית עליונה. ואומר ''וכן, אנחנו יודעים שהמחיר כואב''. ומוסיף על העסקה  ''זה ישפיע גם על הזירה הצפונית'' ומדגיש: ברגע שמסתמן מתווה - צריך לתפוס אותו, כי אחר כך המחיר יעלה.
גנץ אומר על סינוואר ''אני מבין שיש לנו עסק עם אדם שאי לא סובל אותו, ואני חושב שצריך לחבר אותו לאלוהים שלו ושהוא יעשה איתו את החשבון, ושזה יקרה מוקדם יותר, זה יותר טוב''.
''אני חלק מהאחריות, יחד עם כולם'' אומר גנץ. ומוסיף כל זאת היה בזמן שהיה תחת נתניהו. ''הלוי וחליוה היו מינויים שלי שאכן טעו טעות חמורה ב-7 באוקטובר'', אומר גנץ אך שוב מדגיש כי נתניהו אישר את המינוי.
במקביל, שולח גנץ מסר מאחד ''באויבים שלנו אנחנו צריכים להילחם, וביניניו להתחבק''. ומיד תוקף את ראש הממשלה נתניהו וקורא ליציאה לבחירות, וטוען: ''אחרי השבעה באוקטובר נתניהו לא יכול להיות רה"מ - אני כן''. וקורא ליציאה לבחירות ''אנחנו נלך לבחירות והעם יחליט ונראה מה עושים''.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנץ אתה לא מנהיג אתה יכול לצחצח ליבי את הנעליים.
    מאיר 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנץ ביבי מנהיג מספר 1 בעולם וכל השאר יכולים רק לצחצח לו את הנעליים.
    סגור
  • 2.
    גנץ
    יושר 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנץ חי בחלום אתה ואייזנקוט חיים בעולם נפלא לכם יש חלק גדול ברמלה של 1200 אזרחים וחיילים ב7 לאוקטובר לציבור הפעם הזיכרון יעבוד אולי קצת יותר טוב כולם הביתה כל מי שהיה בעבר ובהווה וכל 120 החזרים בכנסת המדינה המקוללת
    סגור
  • 1.
    גנץ
    יוסי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנץ, לך הביתה. עשית מספיק נזקים לאורך כול הקרירה שלך
    סגור