תקשורת ומדיה

משפחת ביבס נגד גנץ: "חוסר אחריות, לא מתחשב במשפחה"

בריאיון שהעניק לכאן 11, אמר גנץ כי לדעתו רוב תושבי ישראל יודעים מה עלה בגורלם של בני משפחת ביבס. בתגובה, מטעם המשפחה נמסר כי מדובר ב"חוסר אחריות", והם ממשיכים להאמין בלב שלם כי בני המשפחה שנחטפו עדיין בחיים - ויחזרו לישראל
מערכת ice |  2
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בריאיון שהעניק חבר הכנסת ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לכאן 11, הוא ציין כי לדעתו "ישראל יודעת מה עלה בגורלם" של בני משפחת ביבס אשר נחטפו לרצועת עזה במהלך ה-7 באוקטובר: כפיר, אריאל ושירי. המראיינת, מיכל רבינוביץ', שאלה אותו מתי הציבור ידע על כך, וגנץ השיב: "כשהדברים יבשילו". מי שהתייחסו לכך הם בני משפחת ביבס עצמם, שנאלצו לשמוע את דבריו הקשים של גנץ בתקשורת.
בעמוד האינסטגרם שקורא להחזיר את בני משפחת ביבס החטופים (ומנוהל על המשפחה), נכתב: "היינו עדים הערב לחוסר אחריות של פוליטיקאי ושל תקשורת, שבחרו לפרסם ידיעה מבלי להתחשב במשפחה שיושבת בבית ונאלצת להתמודד עם זה – ללא כל הכנה מוקדמת ויכולת לעצור את זה".
בהמשך הם הוסיפו: "המשפחה בקשר רציף עם המודיעין ואנחנו עדיין מאמינים בלב שלם שעוד נשמע חדשות טובות". דבריו של גנץ (שרק לאחרונה הודיע על פרישתו מהממשלה), עוררו זעם ברשתות החברתיות נוכח חוסר הרגישות של אמירה זו, שמעלה תהיות בנוגע למידע שידוע לו בניגוד למידע שנחשף לציבור.

 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש מישהו שבאמת סומך על אוסף הכישלונות הזה עם ההגה
    סקרן 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של המדינה?
    סגור
  • 1.
    פיל בחנות חרסינה...
    קליאו 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עובר עליך גנץ? טיפת רגישות אין בך? הכל כשר כדי להתחרות בנתניהו על תואר "האידיוט המרושע"?
    סגור