בארץ

דני דנון ימונה לשגריר ישראל באו"ם: "אעמוד מול הטרור הדיפלומטי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ סיכמו על מינויו של חבר הכנסת מהליכוד לקדנציה שנייה בארגון הבינלאומי. הוא צפוי להחליף את גלעד ארדן, שישוב ארצה. ח"כ דנון: "על כל אחד מאתנו לעשות את המיטב במסגרת כישוריו וניסיונו"
מערכת ice | 
דני דנון (צילום ארז חרודי)
לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה היום (ראשון) כי ח"כ דני דנון ימונה לשגריר ישראל באו"ם. דנון יחליף בתפקידו את גלעד ארדן. זו צפויה להיות הקדנציה השנייה של דנון באו"ם, לאחר שכיהן בתפקיד גם בשנים 2020-2015. את ההחלטה קיבלו, לפי לשון ההודעה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ.
בפני דנון עומדת משימה מאתגרת ביותר, בצל המלחמה המתמשכת ברצועת עזה והמשבר הדיפלומטי שבו נמצאת מדינת ישראל, שתפס לאחרונה כותרות לא מחמיאות בבית הדין הבינלאומי בהאג. "לח"כ דנון ניסיון רב בזירה הבינלאומית ואין ספק שיביא לידי ביטוי את כישוריו וניסיונו בשעה זו", נמסר בהודעה מטעם לשכת רה"מ.
"המינוי יובא לאישור הממשלה ולאחריו דנון יחל קדנציה שנייה כשגריר ישראל באו"ם". דנון עצמו מסר בתגובה למינוי: "מתחילת מלחמת חרבות ברזל אני נאבק להגן על עמדתה של ישראל בעולם במגוון דרכים. בשבוע שעבר אירחתי לביקור בישראל את ניקי היילי, ביקור חשוב שהצטרף לסיורים של מנהיגים רבים מהעולם שהגיעו לכאן בהזמנתי מאז 7 באוקטובר. 
"בשעה שמדינת ישראל נלחמת במספר רב של חזיתות, על כל אחד מאתנו לעשות את המיטב במסגרת כישוריו וניסיונו. כך פעלתי בעבר וכך אמשיך לפעול בעתיד. מול הטרור הדיפלומטי שמרים את ראשו בימים אלו אני מחויב להציג את האמת בראש מורם למען עם ישראל ועתידנו המשותף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה