בארץ

הקניון האהוב נפגע מכטב"מ: נזק כבד נגרם למבנה

בעיריית קריית שמונה מסרו: "תושבים יקרים, אנו מבקשים לא להפיץ בשלב זה תמונות וסרטוני וידאו מהאירוע בקריית שמונה, היות וצוותים של העירייה והצבא נמצאים בשטח והדבר עלול לסכן את חייהם. בשלב זה לא דווח על נפגעים. אנו בודקים אם מדובר בפגיעה ישירה או בשברי יירוט שגרמו לנזקים במקום"
מערכת ice | 
קניון (צילום יחצ)
ערב קשה ביותר עבר על הצפון, כאשר הופעלו מוקדם יותר שתי אזעקות בקריית שמונה, זוהתה פגיעה ישירה בקניון בעיר על ידי כטב"מ שהגיע מלבנון. אין נפגעים נגרם נזק לא פשוט למבנה הקניון.
.
בעיריית קריית שמונה מסרו: "תושבים יקרים, אנו מבקשים לא להפיץ בשלב זה תמונות וסרטוני וידאו מהאירוע בקריית שמונה, היות וצוותים של העירייה והצבא נמצאים בשטח והדבר עלול לסכן את חייהם. בשלב זה לא דווח על נפגעים. אנו בודקים אם מדובר בפגיעה ישירה או בשברי יירוט שגרמו לנזקים במקום. בתום האירוע נעדכן וגם נשלח צילומים וסרטונים בצורה מסודרת".

המשטרה מסרה: "המשטרה מטפלת כעת בזירת נפילה של פריט אמל"ח בסביבת העיר קרית שמונה ללא דיווח על נפגעים בשלב זה, נזק נגרם לרכוש. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.
 
עוד הודגש: "משמעת אזרחית - מצילה חיים. אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה