בארץ

לפיד הגיע לצפון אחרי נתניהו ותקף: "היה פה 5 דקות, הצטלם והלך"

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיע הבוקר לקריית שמונה משם צילם הצהרה בה תקף את ראש הממשלה נתניהו ואת התנהלות הממשלה ''נשרף הרעיון שמישהו מנהל את המדינה''
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד  (יש עתיד) הגיע היום לקריית שמונה. משם הוציא הצהרה מצולמת. בהצהרה אמר כי "מה שנשרף פה מאחוריי זה לא רק הצפון וזה לא רק קריית שמונה. מה שנשרף פה זה גם הכבוד הישראלי וגם ההרתעה הישראלית ונשרף הרעיון שמישהו מנהל את המדינה''.
לפיד ממשיך בקו תקיפת הממשלה אותו הוא נוקט בימים האחרונים והוסיף ''הממשלה המופקרת בתולדות המדינה הפקירה את הצפון. חיים שלמים שבנו פה תושבי הצפון נשרפו וננטשו. בזמן שהשריפות השתוללו פה בן גביר היה בהופעה בבריכת הסולטן ונתניהו היה הבוקר לחמש דקות הצטלם והלך''.
 
קרדיט: ערוץ הטלגרם של יאיר לפיד
עוד הוסיף לפיד לתקוף ''השאירו את התושבים לבד. אין ביטחון, אין ניהול, אין פעולה מדינית, ואין פעולה צבאית שנועדה להחזיר את הצפון לידינו. מדינת ישראל ננטשה על ידי הממשלה. חייבים להחליף אותה''.
אמש, פרסם לפיד בחשבון ה-x שלו על תמיכתה של מפלגת ש''ס במתווה הישראלי לעסקה, וכתב "ההודעות של המפלגות החרדיות על תמיכה בעסקת חטופים הם צעד ערכי חשוב של אחריות לאומית. יש רוב גדול וברור בממשלה, בכנסת ובציבור בעד עסקה.''
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד
    יוסי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד, לך הביתה, לך לישון, צא מהפוליטיקה. אתה אדם מאוס
    סגור