בארץ

בזמן השריפות בצפון: השר האחראי על כוחות הכבאות תועד בהופעה

בזמן שהצפון עולה בלהבות, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר המופקד על שירותי הכבאות, בחר להגיע לאולפן תוכנית הפטריוטים בערוץ 14 ולהופעה. יו''ר האופוזיציה לפיד תקף את הממשלה ''פשוט לא אכפת להם''
דורון בלוך | 
שריפה (צילום ויקיפדיה)
הלילה שבין שני לשלישי, פרצו ביתר שאת שריפות ענק בצפון הארץ, וזאת כתוצאה מתקיפות חיזבאללה. בזמן הזה, השר המופקד על שירותי הכבאות, איתמר בן גביר, בחר להגיע לתוכנית הפטריוטים בערוץ 14. ולאחר מכן להמשיך להופעה שהתקיימה בבריכת הסולטן בירושלים, כך על פי תיעוד שפורסם בעמוד הטלגרם של מיכאל שמש כתב ערוץ 11.
 
קרדיט: עמוד הטלגרם של מיכאל שמש
ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הממשלה בחשבון ה-X שלו: ''הצפון עולה בלהבות וההרתעה הישראלית נשרפת איתו. לממשלה אין תוכנית ליום שאחרי בעזה, אין תוכנית להחזיר את התושבים לצפון, אין ניהול, אין אסטרטגיה. ממשלת הפקרות על מלא.'' והוסיף בפרסום נוסף "אין ולא הייתה ממשלה מופקרת מזו בתולדות המדינה. פשוט לא אכפת להם. לא מהצפון, לא מהדרום, לא מהחטופים''.
במקביל שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף קיים הערכת מצב עם צוותי מועצת גלילי עליון, קיים סקירה על פערי ההצטיידות, והודיע לראשי הרשויות על מתן תקציב חירום לרכישה מיידית של ציוד לכיבוי השריפות. בחשבון ה-X שלו, הודה וסרלאוף לכוחות הביטחון וכתב "אהפוך עולמות על מנת למצוא פתרונות לאתגרים ולצרכים המידיים''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה