בעולם

ירי לעבר שגרירות ארה"ב בלבנון: החשוד נעצר לאחר קרב יריות

עדיין לא ברורה סיבת הפיגוע, אבל בתקשורת מופצות תמונות של העצור, אזרח סוריה, לבוש בווסט עם המילים "מדינה אסלאמית" בערבית. עובד ביטחון נפצע קל. גורמים רשמיים מבטיחים כי האזור מאובטח
מערכת ice | 
ביירות (צילום shutterstock)
אדם חמוש ירה על שגרירות ארצות הברית בלבנון, כך דווח היום (רביעי) בסוכנות הידיעות רויטרס. המשטרה המקומית דיווחה כי החשוד נפצע במהלך קרב יריות עם כוחות הביטחון ונלקח לטיפול בבית החולים. בלבנון מדווחים כי כוחות הביטחון ממשיכים בסריקת האזור הסמוך לשגרירות.
על-פי החשד היורה הוא אזרח סורי. במתקפה נפגע עובד ביטחון בשגרירות ובמהלך קרב היריות, שנמשך על פי דיווחים מקומיים כחצי שעה, נפצעו אנשים מכוחות הביטחון באופן קל. השגרירות ממוקמת בסמוך לביירות. דוברות השגרירות צייצה בחשבון ה-X שלהם (לשעבר טוויטר) כי נכון לעכשיו השגרירות מאובטחת ובטוחה. 
 
המתקפה מתרחשת על רקע המתיחות המתמשכת בין ישראל ללבנון סביב הגבול הצפוני של ישראל. גם בלבנון רבים פונו מבתיהם בגבול המדינה. סיבת הירי לא פורסמה עדיין באופן רשמי, אבל מקורות מקומיים דיווחו לסוכנות הידיעות AP כי בתקשורת הלבנונית מופצות תמונות בהן נראה היורה לבש ווסט עם המילים "מדינה אסלאמית" בערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה