בעולם

קרב יריות מטורף באוטובוס: צפו בנהג יורה בנוסע שדרש לרדת

נוסע בצפון קרולינה דרש מהנהג להוריד אותו שלא בתחנה, ומשזה סרב - שלף אקדח. הנהג מיהר לשלוף אקדח משלו ובאוטובוס התפתח קרב ירי שסיכן גם את שאר הנוסעים
מערכת ice | 
קרב יריות באוטובוס (צילום צילום מסך מיוטיוב)
סרטון ממצלמות האבטחה של אוטובוס בצפון קרולינה חושף רגעי דרמה מזעזעים של קרב יריות בין הנוסע לנהג, כאשר באוטובוס נוסעים נוספים בקו הירי.
הנוסע, עומרי טוביאס בן 22, החל להתווכח עם הנהג דיוויד פולארד לאחר שביקש ממנו לעצור ולרדת בין התחנות. בין השניים פרץ ויכוח, שבמהלכו שלף לפתע הנוסע אקדח וכיוון אותו לעבר הנהג.

אלא שהסתבר שהנהג לא פראייר והיה מוכן לרגעים כאלו. הוא מיהר לשלוף אקדח משלו ותוך כדי שהוא נוהג את האוטובוס, ירה מספר כדורים לעבר הנוסע, וזה השיב בירי. בסרטון הדרמטי רואים כיצד מחיצת הזכוכית האמורה לחפות על הנהג מתנפצת.
הנוסע שנפצע בבטנו החל לזחול במהירות לעבר ירכתי האוטובוס, ואז מיהר לרדת ממנו כשהנהג פתח את הדלתות. אלא שהנהג, שנפצע בעצמו מקליעים בזרוע, לא הסתפק בכך: הוא ירד מהאוטובוס והמשיך לירות לעבר הנוסע גם כשזה נמלט.
הנהג והנוסע האלימים פונו לטיפול רפואי. למרבה המזל אף אחד מהנוסעים לא נפגע. ואם אתם תוהים מה עלה בגורל הנהג, הוא כמובן פוטר מעבודתו. החברה שהעסיקה אותו כנהג אמרה שלא ניהל נכון את האירוע, וגם לא הורשה להביא אקדח לעבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה