בארץ

החלטת סמוטריץ' תאושר בממשלה: מענקי סיוע לעסקי תיירות בגליל העליון

הממשלה תאשר היום את החלטת שר האוצר למענקי סיוע לעסקי תיירות ברשויות המקומיות והאזוריות בגליל העליון. שר האוצר סמוטריץ': ''יאפשרו להם לצלוח את התקופה הזו''
דורון בלוך | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
הממשלה תאשר היום (רביעי) את החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' למתן מענקי סיוע לעסקי תיירות ברשויות המקומיות והאזוריות בגליל העליון. בין הערים והמועצות ברשימה: צפת, עכו, ראש פינה ויישובים רבים נוספים. 
בדברי ההסבר להחלטה, נומק בין היתר כי ענף התיירות הוכר כענף חריג, ובענף זה לא נדרשת תקופת הפסקת פעילות והוא זכאי לפיצוי על הנזק הממשי במקרה של נזק עדיף ממשי לעסק.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר על הנושא: ''משרד האוצר ממשיך במדיניות המרחיבה עליה הנחיתי עם תחילת המלחמה. עסקי התיירות בגליל העליון חווים אתגרים משמעותיים ברקע התמשכות הלחימה בצפון הארץ ומענקי הסיוע יאפשרו להם לצלוח את התקופה הזו. המדיניות המרחיבה עליה הכרזתי תימשך והכלכלה בהיותה קו הביצורים השני של אזרחי ישראל תמשיך לתמוך את מאמצי המלחמה ולהוות סלע איתן עבור אזרחי ישראל''.
בנוסף, אתמול (שלישי) התייחס השר סמוטריץ' למצב הבטחוני בצפון גם בחשבון ה-x שלו, שם כתב "רק לפני מספר שעות התרעתי שהמצב בצפון הולך ומדרדר ורצועת הביטחון חייבת לעבור מישראל לדרום לבנון. לפני שנה היה שר ביטחון שאמר שנחזיר את לבנון לתקופת האבן. אדוני ראש הממשלה, אדוני שר הביטחון, אדוני הרמטכ״ל הגיע הזמן''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה