בארץ

אחרי עשור: זו הבכירה שהודיעה על סיום תפקידה במשרד האוצר

נעה היימן, סגנית הממונה על התקציבים האחראית על המשרדים החברתיים, הודיעה על סיום תפקידה לאחר למעלה מעשור
מערכת ice | 
נועה היימן (צילום ללא)
נעה היימן, סגנית הממונה על התקציבים האחראית על המשרדים החברתיים, הודיעה היום (ד') לממונה על התקציבים על סיום תפקידה. סגנית הממונה היתה היימן אחראית על תקציבי החינוך, הבריאות, הביטוח הלאומי, הרווחה והקליטה של מדינת ישראל.
בשנותיה כסגנית הממונה על התקציבים, קידמו הצוותים תחת ניהולה של היימן, בין היתר, את הרפורמה להגברת האוטונומיה למנהלים במערכת החינוך, את שינוי שיטת התקצוב של בתי החולים בישראל, ואת הרפורמה בביטוחי הבריאות.
היימן עבדה באגף התקציבים מעל לעשור, במהלכו מילאה תפקידים שונים באגף, בהם כהונה כרכזת חינוך ולאחר מכן כרכזת בריאות בתקופת הקורונה. היימן הודתה ליוגב גרדוס, הממונה על התקציבים, על המנהיגות, האמון והגיבוי המקצועי ועל הזכות להיות חלק מחוד החנית של השירות הציבורי, ולהשפיע על עיצובה של הכלכלה הישראלית באחת מהתקופות המאתגרות בתולדות מדינת ישראל.
רק לפני פחות משבועיים היה עוד שינוי בתפקידי משרד האוצר כאשר הממשלה אישרה את המלצת שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', למנות את אפי מלכין לממונה קבוע על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר. תפקיד הממונה על השכר, יש לזכור, הוא אחד התפקידים החשובים במערכת השכר בישראל והוא זה שאמור לייצר איזונים בין כוחות השוק לצורך של השירות הציבורי לגייס אנשים טובים למערכות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה