בארץ

ברקע שרפות הענק בצפון - יאיר גולן זועם: "ממשלה מופקרת ומפקירה"

על רקע שריפות הענק באזור הצפון, יאיר גולן מתח ביקורת חריפה על הממשלה בסרטון שפורסם ברשת החברתית X. יאיר גולן: "השריפות משתוללות פה מסביב, כבאיות עובדות פה וכל זה מעיד על דבר אחד; ממשלה מופקרת ומפקירה, אזרחים פשוט פנטסטיים ויוצאים מן הכלל שמצילים את הבתים שלהם"
מערכת ice | 
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יאיר גולן, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, פרסם מוקדם יותר היום (שלישי) סרטון ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו מתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בימים אלו, נוכח מצבם העגום של תושבי הצפון אשר נאלצו להתמודד עם שרפות הענק שהתפשטו באזור בעקבות המטח הכבד של הכטב"מים ששוגרו לכיוון הגליל והגולן. 
"אני כאן בפאתים של משגב עם. השריפות משתוללות פה מסביב, כבאיות עובדות פה וכל זה מעיד על דבר אחד; ממשלה מופקרת ומפקירה, אזרחים פשוט פנטסטיים ויוצאים מן הכלל שמצילים את הבתים שלהם, מצילים את המטעים ומצילים את השדות. האמת, כל הכבוד לעם ישראל. בושה וכלימה לממשלת ישראל".
 
בעקבות מטחי הירי של חיזבאללה לעבר הצפון, אזורים נרחבים בערו הלילה (שלישי), כאשר מלבד כוחות כיבוי שפעלו באופן נמרץ בכדי להשתלט על השריפות, רבים מאנשי כיתות הכוננות נאלצו אף הם להתמודד עם אותו איום.
על פי הדיווחים, 96 מוקדי אש התפתחו בצפון וכ-4,000 דונם נשרפו בקיבוץ עמיעד. בעקבות כך, היום (שלישי) נודע כי הקבינט הביטחוני יתכנס הערב בשעה 18:30 בכדי לדון בנושא. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה