בארץ

יאיר גולן נפרד בעצב מהזמר האהוב: "נפטר צעיר מדי ומוקדם מדי"

יאיר גולן הביע את כאבו על מותו הטרגי של היוצר והשחקן דן תורן, אשר הלך לעולמו בגיל 63 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. יאיר גולן: "כמה סמלי שאחד משיריו המפורסמים של דן הוא 'אימפריות נופלות לאט'. אנחנו לא ניתן לאימפריה הזאת ליפול, אנחנו נציל אותה ונשמור עליה מכל משמר"

מערכת ice |  1
יאיר גולן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יאיר גולן, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, פרסם הבוקר (שישי) ציוץ ברשת החברתית X ובו התייחס למותו הטרגי של הזמר והשחקן דן תורן, אשר הלך לעולמו ביום רביעי האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. 
בציוץ שפרסם הבוקר ברשת החברתית, הביע גולן את כאבו נוכח מותו של תורן וכתב: "היום יובא למנוחות דן תורן. שחקן, זמר, יוצר ויותר מהכל אדם. מיטב אמני ישראל חבים לו על המילים היפות והחכמות, ילדי ישראל צופים בסרטים שדובב ומי שגדל על זהו זה! יזכור לו תמיד את 'על הברזלים'".
תורן, שהגיעו לתמוך במפונים והעניק להם מעט נחמה דרך המוסיקה, הקפיד גם להגיע למחאות של משפחות החטופים. בציוץ שפרסם גולן ברשת החברתית, כתב יו"ר מפלגת העבודה הנבחר על פעילותו המבורכת של המוסיקאי המוערך: "מאז השבעה באוקטובר הגיע למפונים, להופעות במחאה בכל מקום שקראו לו". 
 
בהמשך הציוץ, גולן כתב: "כמה סמלי שאחד משיריו המפורסמים של דן הוא 'אימפריות נופלות לאט'. אנחנו לא ניתן לאימפריה הזאת ליפול, אנחנו נציל אותה ונשמור עליה מכל משמר. דן נפטר צעיר מדי, מוקדם מדי. שולח את תנחומי למשפחתו. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הליצן המטורלל מרגיש חשוב פתאום וצורך להגיב לכל אירוע (ל"ת)
    אוי ואבוי 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור