בארץ
מירי רגב ממשיכה לחטוף: "מטביעה את הכלכלה הישראלית"
נשיא איגוד לשכות המסחר, שחר תורג'מן, בפניה חריגה לרה״מ ושר האוצר: ״שרת התחבורה מטביעה את הכלכלה הישראלית. שחררו מיידית את התחרות בנמלי הים מידיה"
שחר תורג׳מן, נשיא איגוד לשכות המסחר, בפניה לרה״מ ושר האוצר: ״שרת התחבורה מטביעה את הכלכלה הישראלית. שחררו מיידית את התחרות בנמלי הים מידיה הפוליטיות של שרת היהלומים רגב"
תורג׳מן מתייחס בדבריו לעובדה כי מזה כחודשיים, מספר רציפים בנמלי הים החדשים, מושבתים. זאת בעקבות הימנעותה של רגב מלחתום על הארכת תוקף היתר הפריקה באותם נמלים חדשים, היתר לו מתנגדים ראשי הוועדים השונים בנמל אשדוד.
״המצב הקיים כיום מנציח את כוחם העודף של נמלי הים הוותיקים. השבתת פעילות דה פקטו של רציפים בנמל המפרץ ונמל הדרום היא פגיעה בתחרות ופגיעה ישירה בכיס של הציבור״, מסביר תורג׳מן ומוסיף, ״מה שהיה ידוע עד היום מפי השמועה, מוכח בפרסומים השונים אודות התנהלות משרד התחבורה תחת ניהולה של השרה רגב. שיקולים פוליטיים אישיים גוברים על כל שיקול מקצועי וכך גם ביעילות ותחרותיות בנמלי הים. שרת היהלומים פשוט מטביעה את התחרות בנמלי הים וגורמת להאצת יוקר המחייה בישראל״.
תורג׳מן מציין שאיגוד לשכות המסחר פנה לא אחת ולא פעמיים בעניין זה ואף לא אחת מפניותיו נענו. ״זה הזמן של ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ להתערב. שחררו את התחרות בנמלי הים מידיה הפוליטיות של שרת היהלומים רגב".
עוד ב-
"מה שראינו בימים האחרונים בתחקיר של רביב דרוקר מעורר שאט נפש ממש ומדיר שינה מעיננו. באותה הנשימה, אני קורא לכלל המגזר העסקי להישיר מבט לציבור ולאמר את האמת - שיטת הממשל בישראל פשטה רגל, היא גורמת להיעדר יציבות שלטונית שפוגעת אנושות בכלכלת ישראל, הגיע הזמן לשיטת בחירות אזורית, בה העם בוחר ישירות את נבחריו ולא באמצעות מנהגי המפלגות או חברי המפלגות כפי שנהוג ברוב מדינות ה-OECD. השיטה שנחשפנו אליה מייתרת את הדרג המקצועי במשרדי הממשלה, משחיתה ומזהמת את תהליך קבלת ההחלטות שנשאר בידיים פוליטיות בלבד״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה