בארץ

צפו: נאומו המרגש של נתניהו בחידון התנ"ך העולמי

בנימין נתניהו אומנם נעדר מהחידון, אך שלח מסר מיוחד מוקלט מראש. בנאומו מתח קשר בין המלחמות בימי המקרא למצבה של מדינת ישראל היום. "בשמחה תורה עברנו אירוע בסדר גודל תנכ"י" אמר, "שילמנו מחיר, אבל השבנו מלחמה"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הודעה מוקלטת שהוקרנה במהלך חידון התנ"ך העולמי לנוער שנערך היום (שלישי) בירושלים. חידון התנ"ך העולמי לנוער מתקיים מידי שנה בישראל ביום העצמאות.
את אחת השאלות הגיש גם איש ההסברה הישראלית, יוסף חדאד. באירוע נכחו שר החינוך יואב קיש ואמיר אוחנה, יו"ר הכנסת. צפו בנאום ששודר בחידון:
 

חידון התנ"ך התרחש השנה בצל המלחמה ואירועי ה-7 באוקטובר. גם ראש הממשלה התייחס לכך בדברים שנשא בטקס. "בשמחת תורה עברנו אירוע בסדר גודל תנכ"י" אמר, "אויבנו תקפו אותנו דווקא ביום שבו עם ישראל חוגג את רציפות הלימוד מ'בראשית'". 
ראש הממשלה הזכיר את חשיבות התנ"ך למדינת ישראל ואמר כי התנ"ך הוא מקור חיים עבור מדינת ישראל. נתניהו הדגיש את הקשר בין המלחמה הנוכחית למלחמות המוזכרות בתנ"ך. "התנ"ך מלמד שכבר לפני אלפי שנים ידענו מלחמות", אמר, "שילמנו מחיר, אבל השבנו מלחמה".
ראש הממשלה הזכיר בנאומו את משפחתו. את אביה של אשתו שהיה מורה לתנ"ך. לדבריו, אהבה זו לתנ"ך הובילה גם את בנו, אבנר נתניהו, לזכות בחידון התנ"ך הישראלי ולהיות סגן שני לכלת התנ"ך בחידון התנ"ך באותה השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתניהו לא נאם בחידון התנ''ך
    סבתא 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו שלח עוד הצגה מבויימת. בלי קהל. מה שבטוח בטוח....
    סגור