בארץ

ראש הממשלה בהיעדרות חריגה: אלו האירועים שיחמיץ

ראש הממשלה נתניהו לא ישתתף בטקס מצטייני צה"ל בבית הנשיא, במקום זאת, כך אומרים גורמים בסביבתו, הוא מתכוון לבקר פצועי צה"ל בבתי חולים
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אחרי אירועי יום הזיכרון, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא צפוי להשתתף היום (שלישי) בטקס המסורתי בבית הנשיא להענקת מצטיינים לחיילי צה"ל, כמו בכל שנה בנוכחות נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, שבו מוענקים בו אותות הוקרה ל-120 חיילים וחיילות צה"ל.
על פי הדיווח של טל שלו, במקום האירוע המסורתי, כך אומרים גורמים בסביבת ראש הממשלה, הוא מתכוון לבקר פצועי צה"ל בבתי חולים, זאת באופן די חריג מבחינתו, כאשר לא ממש הרבה לעשות זאת עד כה בימי המלחמה.

בלשכת ראש הממשלה טרם פורסם הלו"ז ליום העצמאות ויש סימן שאלה לגבי השתתפות של נתניהו, חידון התנ"ך בירושלים וטקס פרסי ישראל, שייערך השנה בשדרות, שלווה גם בדרמה גדולה סביב אייל ולדמן.
ההיעדרות של נתניהו מהטקס בבית הנשיא מגיעה יממה לאחר טקס הדלקת המשואות - בו ראש הממשלה, לפי המסורת, לרוב יושב וצופה בקהל, והשנה, באופן חריג, המפגש נמנע ממנו לאחר שהטקס עבר שינויים ותהפוכות. השרה מירי רגב שאחראית על הטקסים הממלכתיים החליטה לצלם את הטקס מראש וללא קהל, ונתניהו רק שיגר סרטון. גם רעייתו שרה נעדרת בשל פציעה שמונעת ממנה להגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה