בארץ

תחזית מזג האוויר: מתכננים "על האש" בפארק? זה מה שצריך לדעת

הירידה בטמפרטורות שמאפיינת את הימים האחרונים צפויה להימשך גם במהלך יום העצמאות, ולמעשה תלווה אותנו עד לסוף השבוע. ביום שבת צפויה התחממות אשר תחריף עוד יותר בשבוע הבא
מערכת ice | 
תחזית מזג אוויר (צילום shutterstock)
בסוף השבוע השבר נקלענו לגל חום כבד שהפך לשרב, אך הוא עבר יחסית מהר והרגשנו הקלה משמעותית כבר בשבת. בהמשך חלה ירידה נוספת בטמפרטורה, ונראה כי היום (שלישי), חג העצמאות של ישראל, אנחנו נהנה ממזג אוויר נוח ושמיים מעוננים עד בהירים, לצד טפטוף שעשוי להיתכן בשעות הבוקר בצפון הארץ.
ומה בנוגע לשאר השבוע? ברביעי נהנה ממזג אוויר דומה, אך בחמישי צפויה עלייה קלה בטמפרטורות אשר תורגש בעיקר באזור הבקעה ועד צפון ים המלח, שם ישרור עומס חם כבד. בשישי מזג האוויר נוח, אך ביום שבת תחול התחממות אשר תורגש עוד יותר בשבוע הבא.
אתמול (שני) התקיים טקס המשואות לרגל יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. השנה, קיבלה הממשלה את המלצת השרה הממונה על טקס המשואות, שרת התחבורה מירי רגב, לשנות את התקנות לבחירת משיאי המשואות ולאפשר למספר נבחרים ונבחרות להשיא משואה יחד, כמייצגים-שותפים של אחת מפניה הרבות והשונות של הגבורה הישראלית. מתוך כך, נאמו והדליקו יחד את המשואות נציגים רבים של כוחות ההצלה, כוחות הביטחון, ועוד רבים אשר הוכיחו את גבורתם במהלך הלחימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה