בארץ

משלחת ההסברה המרגשת מישראל: "הופתענו מאוד מעוצמת האהדה והחיבוק"

בשבוע שעבר יצאו ארבעה בנות ובני נוער מחוף אשקלון למסע הסברה מיוחד ומפגש עם קהילות יהודיות בלונדון, ונפגשו גם עם השגרירה ציפי חוטובלי. במהלך הביקור השתתפו הנערים בעצרת מיוחדת בבורמווד למען השבת החטופים: "באנו לכאן כדי לשתף את הקהילה היהודית במשמעות הזוועות של ה-7 באוקטובר"
מערכת ice | 
בני הנוער מחוף אשקלון שיצאו למשלחת הסברה בלונדון, יחד עם שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי (צילום דוברות והסברה חוף אשקלון)
בשבוע שעבר יצאו ארבעה בנות ובני נוער מחוף אשקלון למסע הסברה מיוחד ומפגש עם קהילות יהודיות בלונדון. ביום שלישי האחרון שבו ארצה. המשלחת יצאה בחסות ההסתדרות הציונית העולמית ואורגנה על ידי מתן בר נוי, שליח ההסתדרות הציונית בבריטניה.
התלמידים ניר נפרין ורועי ניר, תלמידי כיתה י"ב מנתיב העשרה, ושירה מונסנגו ושילי גרציאני תלמידות כיתה י' מכרמיה, פונו מבתיהם עקב המצב הבטחוני בעוטף ושולבו בבתי ספר באתרי הפינוי בהם שהו.
(קרדיט: דוברות והסברה חוף אשקלון)

במהלך הביקור בן 5 הימים בלונדון, השתתפו הנערים בעצרת מיוחדת בבורמווד למען השבת החטופים, וקיימו מספר מפגשי הסברה עם תלמידים בבית הספר 'יבנה' בבורמווד, ועונג שבת מיוחד שהוקדש לחטופים וליישובי העוטף בחוף אשקלון, שהתקיים בבית הכנסת המרכזי בבורמווד בהשתתפות משפחות של שניים מהחטופים וששת בתי הכנסת שבקהילה בסה''כ למעלה מחמש מאות אנשים.
 

במהלך סוף השבוע שבו שהו הנערים בלונדון, נפגשו עם חברי הקהילה בבורמווד ועם הנוער של הקהילה, ואף עם בני נוער ממשפחות ישראליות הפעילים בתנועת 'הצופים' בלונדון, מפגש עם חברי הארגון הציוני NJA (National Jewish Assembly), ולסיום מפגש עם ציפי חוטובלי, שגרירת ישראל בבריטניה.
(קרדיט: דוברות והסברה חוף אשקלון)

"באנו לכאן מיישובי העוטף בחוף אשקלון, כדי לשתף את הקהילה היהודית במשמעות הזוועות של ה-7 באוקטובר ומה שקורה מאז", סיפרו הנערים. "הופתענו מאוד מעוצמת האהדה והחיבוק ההדוק שלו זכינו מהקהילה בבורמווד. מקווים שנדע לשמור ולחזק את הקשר הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה