משפט

פרשת סלייס: זו ההחלטה של בית דין האזורי לעבודה

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב החליט לא למנות נאמן לחברת סלייס ולהשאיר את בירור החשדות לאי סדרים בניהול קופות הגמל האישיות בחברה בסדר גודל של 2.5 מיליארד שקל, לרשות שוק ההון

מערכת ice |  1
מניות (צילום shutterstock)
חברת הגמל סלייס ממשיכה להסתבך. לאחר שפורסם כי החוסכים בקופה לא יכולים למשוך את כספם עד ה-15 בינואר בעקבות הפרות נרחובת של הוראות הדין בפעילויותיה. 
בעקבות הקשיים אליהם נקלעה "סלייס", רשות שוק ההון הגישה את טענתה במסגרת התביעה הייצוגית שנערכת בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. מטעמה מסרה רשות שוק ההון: "במסגרת הביקורת עלתה תמונה חמורה ביותר, שלפיה במשך חודשים ארוכים החברה נמצאת בהפרה נרחבת של הוראות דין מהותיות החלות עליה, בעיקר בכל הנוגע לפעילות קופות הגמל בניהול אישי, באופן המעלה חשש כבד לכספי החוסכים שהשקיעו את כספם בחברה".
בית הדין האזורי בתל אביב החליט שלא למנות ל"סלייס" נאמן ולהשאיר את החקירה בהתנהלות החברה לרשות שוק ההון. האחראי הממונה על בדיקת הכספים ב"סלייס" הוא אפי סנדרוב, מנכ"ל עמיתים.
דורי ספיבק (שופט וסגן נשיאת בית הדין האזורי לעבודה) ממליץ לשני הצדדים להגיע להסכמה: "אני סבור שנכון יעשו הצדדים אם יגיעו ביניהם להסכמה על הגשת בקשת הסתלקות מתוגמלת מהבקשה לאישור, כשגובה התגמול ייקבע ע"י בית הדין".
הדיון, אמור היה להתקיים מחר (חמישי) אך הוא בוטל. השופט קבע שאם הצדדים לא יסכימו לקבל את המלצתו, הדיון יערך ב-21 בפברואר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בית דין לעבודה
    ינקו 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנותקים מהמציאות.
    סגור