משפט

חברת הגמל מסתבכת: "תמונה חמורה, הפרה נרחבת של הוראות הדין"

לאחר שהחליטה על הקפאת האפשרות להעביר ולפדות את כספי החוסכים, חברת הגמל סלייס מגיעה לבית המשפט. רשות שוק ההון: "החברה נמצאת בהפרה נרחבת של הוראות דין מהותיות החלות עליה, בעיקר בכל הנוגע לפעילות קופות הגמל בניהול אישי"
מערכת ice |  1
רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הגמל "סלייס" ממשיכה להסתבך. לאחר שהמנהל המורשה של חברת הגמל נכנס לתפקידו, האפשרות להעביר ולפדות את כספי החוסכים למשך עשרה ימים הוקפאה. מלבד זאת, כל התחייבויות החברה הוקפאו.
על פי דיווח באתר The Marker, חברת הגמל לא מאפשרת מהחוסכים להוציא את כספם עד ה-15 בינואר. לאחר שאפשרות ההקפאה הוארכה בעשרה ימים, ייתכן שהחוסכים יתעדכנו כי תהליך זה עלול להתעכב ולהימשך זמן רב יותר.
 
בשבוע שעבר, מינה עמית גל, שמשמש כמ"מ על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, את אפי סנדרוב למנהל מורשה בסלייס גמל. סנדרוב, מנכ"ל עמיתים, מנהל כעת את חברת הגמל "סלייס", במקום המנכ"ל אסף גולדברג, ובמסגרת תפקידו, החליט על שינויים בסמכויות הדירקטוריון של החברה.
בעקבות הקשיים אליהם נקלעה חברת הגמל "סלייס", רשות שוק ההון הגישה את טענתה במסגרת התביעה הייצוגית שנערכת בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. מטעמה מסרה רשות שוק ההון: "במסגרת הביקורת עלתה תמונה חמורה ביותר, שלפיה במשך חודשים ארוכים החברה נמצאת בהפרה נרחבת של הוראות דין מהותיות החלות עליה, בעיקר בכל הנוגע לפעילות קופות הגמל בניהול אישי, באופן המעלה חשש כבד לכספי החוסכים שהשקיעו את כספם בחברה".
אפי סנדרוב, המנהל המורשה של חברת הגמל "סלייס", הגיש בקשה לבית המשפט לעכב את ההליכים בתביעה הייצוגית. טרם נמסרה תגובתו המלאה בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלך הכסף דוד (ל"ת)
    רן 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור