משפט

דרמה באירופה: המוסד סיכל פיגוע נגד יהודים במדינה הזו

פעולות טרור נגד הקהילות היהודיות בגרמניה ודנמרק סוכלו על ידי המוסד ורשויות החוק, נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט: "מודה לכוחות הביטחון והאכיפה על עירונתם שהצילה חיים. גורלה של הקהילה היהודית מושפע ישירות מהמלחמה בעזה.יש לבחון מעורבות איראנית בניסיונות לפיגועי טרור נגד יהודים ביבשת אירופה"
מערכת ice | 
כוחות דנים בזירה (צילום AFP)
משטרת דנמרק הודיעה בצהריים (חמישי) כי עצרה חשודים בתכנון מתקפת טרור במדינה כשיעד  הפיגוע שתוכנן היה ישראלי. המוסד והשב"כ הם אלו שסיכלו יחדיו את תשתית הטרור בדנמרק ובהולנד.
במקביל הודיעו בגרמניה כי עצרו ארבעה פעילי חמאס בחשד לתכנון פיגוע נגד מוסדות יהודיים במדינה בשבועות האחרונים. כזכור, עם תחילת מלחמת 'חרבות ברזל' בחודש אוקטובר, 'ועידת רבני אירופה' בראשות הרב פנחס גולדשמידט שלחה מכתב דחוף לשרי הפנים של מדינות האיחוד האירופי בעקבות העלייה המדאיגה באירועי האנטישמיות בכל המדינות, המכילה חתימות של 40 הרבנים הראשיים במדינות האיחוד האירופי.

נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט: "אנו מודים לשלטונות בגרמניה ודנמרק על עירונתם שהובילה לסיכול פיגועים נגד הקהילות היהודיות. גורלה של הקהילה היהודית מושפע ישירות ממאורעות ה-7 באוקטובר ומפשעי חמאס המתועבים".
עוד הוסיף: "יש לבחון מעורבות איראנית בניסיונות לפיגועי טרור נגד יהודים ברחבי יבשת אירופה. על מנהיגי אירופה להמשיך ולגנות בתוקף את הפשעים נגד אנושות שביצע חמאס ב-7 לאוקטובר ולפעול למען החזרת החטופים ולמען הגנה על ביטחונם של הקהילות היהודיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה