משפט

יוסף חדאד יחטוף תביעה מכוכב האח הגדול? "כתבת דיבה"

אחרי שניר אבישי כהן השתחרר מהמילואים וכתב שיש להמשיך לחשוב על השלום, חדאד ענה לו: "עכשיו כשסיימת את המילואים. השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך!”, וכוכב האח הגדול מאיים בתביעת דיבה: "נפגש בבית המשפט"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
לפני מספר ימים, בעקבות דברים מעוררי מחלוקת ומסעירים שכתב ניר אבישי כהן, כוכב האח הגדול לשעבר, שהעלה טענות הקוראות להפסקת אש, איש ההסברה מספר אחת של ישראל, יוסף חדאד, יצא נגדו בביקורת חריפה וכעת מתברר שהיא עלולה לסבך אותו מאוד.
כזכור, ניר אבישי כהן: “זנחנו כל מחשבה על שלום עם שכנינו הפלסטינים, האמנו שעוד התנחלות ועוד מאחז יביאו את גאולת הארץ הזו. במקום זאת, ההתנחלויות, הכיבוש והמצור הביאו לחורבן הארץ הזו.”

חדאד שיתף את דבריו וכתב: “תודה על השירות מילואים שלך, באמת מעריך את זה לא בצחוק… כל מי שעזב הכל כדי לעלות על מדים ולשרת בימים האלה ראוי להוקרה! ועכשיו כשסיימת את המילואים. השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך!”
כוכב האח הגדול הגיב לו באיום חד משמעי: “אדון יוסף החצוף – אני לובש מדים מתוך אהבת המדינה הזו, גם אם יש לי ביקורת. מי אתה שתגיד לי לא להביע את הדעות שלי? אני מעולם, אבל מעולם, לא הצדקתי טרור. מה שכתבת זו דיבה, ואני מתכוון לתבוע אותך. נפגש בבית המשפט”.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עם ישראל
    ישראלי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם ישראל פוקח את עיניו ורואה עם מי יש לו עסק כרגע הזמן להילחם בטרוריסטים אין שלום אם מי שרוצה בהשמדתנו
    סגור
  • 1.
    מי זה ה"כוכב" אפשר היה לצרף תמונה
    סמדר 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכתבת העומק הזו שאזהה ואקיא?
    סגור
  • לא כדאי לך הוא עוד יותר מכוער מהמעשים שלו (ל"ת)
    מגלן ???? 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור