ויראלי

כוכב האח הגדול נגד החדשות בישראל: "הדבר הכי גרוע"

יאיר כמכאג'י בביקורת חריפה על ערוצי החדשות בישראל: “התקשורת הישראלית היא הדבר הכי גרוע שיש למוח האדם. רע! לשנוא! לשסע! אג’נדות פוליטיות של בעל הערוץ. מידע חיוני לאויב חשוב. רע, רע, רע! לטחון לטחון ועוד פעם לטחון. אג’נדות. רע, רע, רע. אם אתם מקשיבים להם, תעשו טובה. תהיו סקפטיים מלכתחילה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
יאיר כמכאג’י שכיכב בעונה החולפת של 'האח הגדול' ברשת 13, שוב מתבטא באופן חריף בנושא פוליטי. אחרי שרק בשבוע שעבר התפוצץ ברשתות החברתיות על דבריה הקשים של עיתונאית ‘הארץ’ עמירה הס והטיח בה: “בת אמא שלך כלבה! כמה נזק להסברה של העם שלנו!”, בעקבות תמיכתה בעזה, כעת הוא מצא יעד התקפה חדש.
בסשן שאלות ותשובות עם עוקביו ביקש לדעת מה מציק להם ואחד הגולשים כתב: “לשכוח מטורקיה”. כמכאג'י השיב: “לא התחברתי אף פעם לטייל במקומות האלה. תמיד ידעתי שהם שונאי יהודים. משתדל שהכסף שלי לא ילך לכפויי טובה בלי כבוד. כלבים בני מוות שכמותם.”

עוד הוא כתב בתוקפנות: “מקווה שהמוח הישראלי שלנו לא ישכח את זה”. ולצד תמונתו של נשיא טורקיה, רג’פ טאיפ ארדואן כתב: “וואלה מרפק תאילנדי לראש, שובר לו את הגולגולת לחרא המהלך הזה”.
פליט הריאליטי האהוב גם הביע ביקורת חריפה על ערוצי החדשות בישראל: “התקשורת הישראלית היא הדבר הכי גרוע שיש למוח האדם. רע! לשנוא! לשסע! אג’נדות פוליטיות של בעל הערוץ. מידע חיוני לאויב חשוב. רע, רע, רע! לטחון לטחון ועוד פעם לטחון. אג’נדות. רע, רע, רע. אם אתם מקשיבים להם, תעשו טובה. תהיו סקפטיים מלכתחילה עם סינון שכלי למציאות האמיתית. ולא לשאיפות מוח של בעל הערוץ”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה