ויראלי

כוכב האח הגדול מושפל: "אתה בוגד, לא צריך אותך"

הכדורגלן אורן ביטון מהפועל חיפה התקשה להתעלם מתמונתו של ניר אבישי כהן במדים וכתב לו בכעס: "אתה בוגד. לא צריך אותך פה, אתה לא עוזר גם ככה. תראה את התמונה יא זבל". כוכב הריאליטי השיב: ״זה מה שכותב לי אורן ביטון, שחקן כדורגל בהפועל חיפה. מה האפס הזה תרם לביטחון המדינה? ככה נראה סמרטוט רצפה״
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
לא מעט עלבונות ספג במהלך חייו ניר אבישי כהן, כוכב העבר של "האח הגדול", לוחם גולני שידוע בדעותיו, אבל גם הוא כמו רבים עלה על מדים בשבוע האחרון לאחר שקיבל צו 8 והצטרף לחיילי המילואים במלחמת "חרבות ברזל".
בשל היותו דובר לשעבר של ״שוברים שתיקה״, הוא שוב הופך יעד להתקפות, גם בימים כאלו של מלחמה, בשל העובדה ששיתף פעולה עם ארגון שאוסף ומפרסם עדויות על התנהלות פסולה של צה"ל ברצועת עזה ויהודה ושומרון לגופים בעולם ובכך מפיץ דיבתו רעה.

מי שיצא נגדו הוא הכדורגלן אורן ביטון מהפועל חיפה שלא יכול היה להתעלם מתמונתו במדים וכתב לו בכעס: "אתה בוגד. לא צריך אותך פה, אתה לא עוזר גם ככה. תראה את התמונה יא זבל". כוכב הריאליטי השיב: ״זה מה שכותב לי אורן ביטון, שחקן כדורגל בהפועל חיפה. מה האפס הזה תרם לביטחון המדינה? ככה נראה סמרטוט רצפה״.
לא רק ביטון היה בין המבקרים של אבישי כהן והיו מי שכתבו דברים לא פחות קשים נגדו: ״איך אדם כזה מגויס למילואים? לוחמים שאיתו הישמרו על נפשותיכם, הוא עוד ילשין עליכם להאג״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה