ויראלי

כוכב 'האח הגדול' זועם על החלטת בית המשפט: "מטומטמת"

כוכב 'האח הגדול', אורי נגר, הגיב בזעם להחלטת שופטת השלום, ג'ויה סקפה שפירא, לשחרר שני עובדי תחנת דלק שחגגו את מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על מסיבת הטבע בקיבוץ רעים: "מאחל לה שתפגוש ברחוב את משפחות הנרצחים והחטופים. מטומטמת"
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
בעוד עם ישראל כולו עדיין מתמודד עם ההלם והכאב הגדול אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס על ישובי עוטף עזה, במסגרתה נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הודעות נמסרו למשפחותיהם של 212 חטופים שנלקחו לרצועת עזה, היום (שני) החל יומה ה-17 של מלחמת חרבות ברזל.  
כזכור, אחת הזירות המדממות והכואבות ביותר הייתה במסיבת הטבע 'נובה' שהתקיימה בקיבוץ רעים ובה נרצחו מאות ישראלים על ידי מחבלי חמאס, מה שלא הפריע עובדי תחנת הדלק 'דלק', אשר עבדו בחנות הנוחות 'קפה ג'ו' (לשעבר מנטה) בגבעת זאב שבירושלים, לחגוג את הטבח המזעזע ולשיר בפני הלקוחות 'נובה, נובה, אכבר נובה', מה שלא הפריע לשופטת השלום ג'ויה סקפה שפירא לשחררם ממעצר, החלטה שלא עברה חלק בגרון של רבים, ביניהם גם כוכב העונה החולפת של 'האח הגדול', אורי נגר, שתקף בזעם.
כוכב 'האח הגדול', אורי נגר, הגיב באינסטגרם לפוסט בנושא וכתב כך על החלטתה של השופטת ג'ויה סקפה שפירא, שאגב, הרשיעה בעבר את לוחמת מג"ב לשעבר, אוריאן בן כליפא, בתקיפה של צעירה ערבייה בעיר העתיקה בירושלים: "מאחל לה שתפגוש ברחוב את משפחות הנרצחים והחטופים. מטומטמת".
כאמור, מי שבחרה לא לראות במעשה הנוראי שלכאורה מתפרש כתמיכה במעשי הטרור המזעזעים שבוצעו על ידי מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר היא השופטת ג'ויה סקפה שפירא מבית משפט השלום בירושלים, החליטה לשחרר את שני החשודים במעשה, סמיר גנאם בן ה-29 ואחמד אבו פרחה בן ה-20.

בנימוקי החלטתה, טענה השופטת כך: "מדובר בעבירת ביטוי, דברים שנאמרים במרומז, אומנם יש בהם כדי להקים חשד סביר לגילוי שמחה לאיד לנוכח מעשה טרור, אך אני סבורה כי מדובר ברמז בלבד וכי גם אם עולה מסוכנות מתוך המעשים, הרי אינה כזאת המחייבת מעצר ואף לא מעצר בית".
מדלק ישראל, שפיטרה את שני העובדים, נמסר בתגובה: "דלק ישראל מצדיעה לצה"ל ולכוחות הביטחון. דלק ישראל מגלה ותגלה אפס סבלנות למי שיבחר להסית ולא לפעול על פי נהלי הרשת. העובדים פוטרו לאלתר! אנו מחזקים את ידיהם של תושבי הדרום, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, משתתפים בצערן של משפחות הנופלים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. בתפילה לימים שקטים ורגועים ולבשורות טובות בהקדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס סובלנות!
    צילה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל המסיתים שחיים בישראל , נשים ,גברים שלומדים , עובדים ,נהנים מהחופש לבחור בכל התחומים! אתם באמת כאלה מטומטמים שרוצים לחיות כמו בעזה?? תחשבו רגע (או שזה בלתי אפשרי מבחינתכם) ותתבוננו סביבכם ,בכל המדינות תחת שלטון מוסלמי , אתם באמת באמת רוצים לחיות ככה ? ! טאליבן ,אל קאעידה , האחים המוסלמים... ואני מדברת בייחוד לנשים בינכם! תתעוררו !!!
    סגור