טלוויזיה

כוכב האח הגדול בקעקוע מצמרר: "יש לי חור בלב"

כוכב העונה החולפת של 'האח הגדול', אורי נגר, החליט להנציח את מלחמת 'חרבות ברזל' ומתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה בקעקוע מצמרר על גבו בדמות לב מדמם עם חור ירייה אשר עטוף בדגל ישראל ספוג בדם ותאריך האסון הכבד - 7.10: "לא נשכח ולא נסלח"
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-14, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-203 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שישי) כנעדרים ואלפים נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר רבים החליטו להנציח באמצעות קעקועים את התאריך שעם ישראל ומדינת ישראל ככל הנראה לא ישכחו לעולם, ה-7 באוקטובר 2023, התאריך בו התרחשה מתקפת הטרור שהפכה לאסון הכבד ביותר בתולדות המדינה.
בין היתר, מי שהחליט לעשות קעקוע מצמרר וכואב במיוחד הוא משתתף העונה האחרונה של 'האח הגדול', אורי נגר, שקיעקע על גבו לב מדמם עם פגיעת ירייה אשר עטוף בדגל ישראל מוכתם בדם, בעוד מתחת לציור הלב המדמם נכתב התאריך '7.10'. נגר התייחס לקעקוע החדש וכתב באינסטגרם כך: "טוב האמת שמי שעוקב אחריי יודע שגם אם לא הייתי חלק במלחמה עצמה ניסיתי בכל כוחי לעזור מאחורה, אני מרגיש מחובר למדינה הזאת ולעם הזה יותר מתמיד. ידעתי מהרגע הראשון שזו תקופה שאני לא ישכח! הכרתי לוחמים מרוגשים בשטח, הסתובבתי בבתי חולים, שמעתי סיפורים שכבר הגיעו אליי בשעות הקטנות של הלילה לתוך הראש. יצא לי לחשוב לא מעט על הצורה שבה הקעקוע הזה יבוא לידיי ביטוי, אני חושב שאין דרך אחרת לסכם את התקופה הזוועתית הזאת. מה שבטוח, בסוף יהיה טוב. ״יש לי חור בלב בצורה שלך״, 7.10.23 לא נשכח ולא נסלח. תודה לאלוף דניאל בוקריס!!".
 
בתוך כך, גם אחד האנשים הבולטים באולפני החדשות במסגרת המלחמה, חבר הכנסת לשעבר מטעם מפלגת 'יש עתיד' וראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, תושב קיבוץ בארי שספג מכה קשה וכואבת במיוחד, החליט להנציח את התאריך המזעזע בו החלה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בצורה מצמררת.
ילין החליט לקעקע על ידו את התאריך הנורא אותו ככל הנראה עם ישראל לא יוכל יותר לשכוח, ה-7.10.2023, ולצד התמונה אותה העלה של הקעקוע המדובר, כתב ילין כך: "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת אפשר רק לחבק ולבכות. סיפורי הגבורה של אמהות לביאות. סיפורי הגבורה של חיילים בני בארי שרצו להציל את הקיבוץ, של כיתות הכוננות, ומעל הכל הטלפון הנייד בכל ממ"ד סיפר את הסיפור עד הפרידה והנשימה האחרונה למשפחתו. עדות לשואה ביישובים. נזכור ולא נשכח".
 
מגישת רשת 13 וערוץ הספורט, רותם ישראל, הגיבה לציוץ של ילין וכתבה: "חיים כולנו אתכם. הלב שבור ולעולם לא ישכח", הסופרת מגי אוצרי הוסיפה: "אתם ארץ ישראל היפה. לא נפסיק להילחם עד שנדע שלעולם לא תופקרו שוב. אוהבים אתכם".
 ו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכלו את הלב
    רוני חיים 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק ערוץ 14 ,ערוץ המידע החדשותי הטוב ביותר בישראל ! ערוץ 2 תשלחו את .... לדגמן ולא להגיש חדשות ! ערוץ 13 תשלחו את .... ואת אביעד גלקמן ואת דרוקר לחזית משם הם יחזרו ב... ינשאלה ! שבת שלום לערוץ 14 ולצופיו
    סגור