משפט

"קונספציה שגויה": התפתחות בפרשת האונס באיה נאפה

אחד החשודים הישראלים שעלתה גרסה כי נכח באירוע ואף צילם אותו שוחרר על ידי חוקרי המשטרה המקומית ויחזור ארצה. הסיבה: המתלוננת ככל הנראה שגתה ולא זיהתה אותו במהלך מסדר הזיהוי. השאר יגיעו מחר להארכת מעצר
מערכת ice |  2
הונאת ענק. אזיקים (אילוסטרציה) (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
אחד החשודים הישראלים באונס התיירת הבריטית באיה נאפה, שנחשד בכך שנכח בחדר ואף צילם את האירוע – שוחרר הערב (ראשון) על ידי חוקרי המשטרה בקפריסין ויחזור לישראל. על פי דיווחים בכלי התקשורת, המתלוננת ככל הנראה שגתה ולא זיהתה את החשוד במהלך מסדר הזיהוי. שאר החשודים בפרשה צפויים להגיע מחר להארכת מעצר בבית המשפט בקפריסין.
עו"ד ניר יסלוביץ, פרקליטם של חמשת הישראלים החשודים, מסר בעקבות ההחלטה: "הוכח בעת חקירות החשודים כי מרשיי לא שהו כלל בחדר וכי מי שכן נכח בחדר מצא עצמו היום חופשי כציפור דרור בישראל. לא יעלה על הדעת שמי שכן נכח בחדר יהיה חופשי ומי שלא היה בחדר יהיה עצור. אעשה כל שניתן בידי על מנת שרשויות החקירה בקפריסין לא ימשיכו להיקלע לקונספציה שגויה שתוביל אותם למסקנות המנוגדות לראיות הקיימות בשטח".

לפני כשבועיים דווח כי שניים מהישראלים החשודים באונס הצעירה הבריטית באיה נאפה טענו כי יחסי המין התנהלו בהסכמה. אלא שטענתם זו סותרת את גרסתה של הצעירה. נציגי המשטרה המקומית טענו בבית המשפט שהמתלוננת נסעה עם חברותיה לבית המלון באיה נאפה, שם נערכה מסיבה באזור הבריכה וצרכו משקאות אלכוהוליים שונים. המתלוננת היתה במצב נפשי קשה וחזרה על כך בפני אנשי המשטרה בחדרם של החשודים בתוך החדר נמצאו שישה בני אדם, מתוכם חמישה החשודים ואדם אחד נוסף, כאשר במקומות שונים אותרו עקבות דם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישראלים
    דרעקלפיד 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישראלים כמו שאני ערבי
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי כלום. מי שוחרר? מי הישראלים? (ל"ת)
    רוני 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור