משפט

סולן "הבקסטריט בויז" ממשיך להסתבך: תלונה נוספת בגין בתקיפה מינית

תלונה שלישית הוגשה נגד ניק קרטר, סולן להקת "הבקסטריט בויז". התלונה הוגשה על ידי צעירה בטענה שנאנסה על ידי קרטר בעת שהייתה בת 15
מערכת ice | 
ניק ואחיו ארון קרטר (צילום יוטיוב/ Access)
תלונה בגין הטרדה מינית הוגשה כנגד סולן להקת "הקסטריט בויז", ניק קרטר. במסגרת התלונה טענה המתלוננת כי בשנת 2003 היא הותקפה על יד קרטר כשהייתה בת 15. לפי הדיווחים, המתלוננת טוענת כי קרטר תקף אותה מינית על יאכטה ומאוחר יותר באוטובוס לאחר שהשתכרה.
לדברי עורך דינו של הזמר, התלונה הוגשה לראשונה כבר ב-2003, אך הן לא צברו מספיק ראיות בחקירת האירוע כדי להאשימו. הזמר בן ה-43 הואשם כבר בעבר בשתי תקיפות מיניות בתביעות נפרדות.
בין התלונות שהוגשו ישנה התלונה של הזמרת מליסה שומאן שהוגשה בשנת 2018. במסגרת התלונה טענה הזמרת שקרטר אנס אותה בדירתה בקליפורניה ב-2002, כשהייתה בת 18. על פי טענת הזמרת, חבר להקת הבנים המצליחה כפה עליה לבצע ולקבל מין אוראלי. לטענתה, זו הייתה ההתנסות המינית הראשונה שלה ולמרות שהיא עמדה על כך שהיא לא מעוניינת בקיומם עד החתונה.
בהגשת התביעה מליסה שומאן הסתמכה על חוק חדש במדינת קליפורניה המאפשר לבטל התיישנות על עבירות מין במסגרת הגשת תביעות אזרחיות. כמו כן גם במקרה הנ"ל הזמר התרחיש את המדובר עליו.
כמו כן, הזמר הגיש גם תביעת ענק בסך 2 מיליון דולר נגד שאנון רות', שהתלוננה גם היא נגד קרטר בהאשמה שתקף אותה מינית. רות', אוטיסטית שמתמודדת עם שיתוק מוחין, הגישה את התביעה בדצמבר האחרון וטענה כי קרטר תקף אותה מינית בתום הופעה של להקתו בעיר טאקומה שבמדינת וושינגטון בשנת 2001, כשהייתה בת 17.
בתביעה הנגדית ציין הזמר כי לטענתו, שומאן הנחתה והדריכה את רות' ב"ניסיון הסחיטה", שלדבריו גרם לו וללהקתו נזק כספי של מיליונים. לפי טענתו של קרטר ברשותו 12 עדים מליל ההופעה שיכולים להוכיח כי הטענות של רות' הן "בלתי אפשריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה