משפט

מילצ'ן יעיד לראשונה במשפט נתניהו ויתמקד בסיגריות והשמפניות בתיק 1000

המיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד לראשונה במשפט נתניהו ממקום מושבו באנגליה בעוד רה"מ נתניהו יגיע לבית המשפט בירושלים. תקוות התביעה שמילצ'ן העד האחרון בתיק 1000 יאשר את הפרטים מעדויות אחרות שכבר נמסרו כמו היקף המתנות ואופן העברת המתנות לבני הזוג נתניהו אם אכן היו שונים וחריגים מהיחס שהעניק מילצ'ן לאישי ציבור אחרים
דוד זולדן | 
ארנון מילצ'ן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, unsplash, freepik)
המיליארדר ארנון מילצ'ן יעיד היום לראשונה במשפט נתניהו מהעיר ברייטון באנגליה, שם שוהה גם שרה נתניהו כאשר רה"מ בנימין נתניהו צפוי להגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים.
עדות מילצ'ן תחל היום בשעה 12:00 ותימשך שבועיים שיכללו עשרה דיונים. עו"ד ליאת בן ארי, התובעת הראשית במשפט נתניהו תחקור אותו. מילצ'ן הוא העד האחרון במשפט נתניהו שטרם העיד ועדותו תתמקד בעיקר בתיק 1000 שמורכב משני חלקים: המתנות הסיגרים והשמפניות המדוברות שהועברו לזוג נתניהו במאות אלפי שקלים. והחלק השני עוסק בפעולות שנתניהו עשה לטובת מילצ'ן – הוויזה לארצות הברית, הפטור ממס לתושב חוזר ומיזוג רשת-קשת.
תקוות התביעה שמילצ'ן יאשר את הפרטים מעדויות אחרות שכבר נמסרו על ידי עדים אחרים כמו היקף המתנות שהועברו לבני הזוג נתניהו. התביעה תסתייע בעדות של מילצ'ן כדי להיווכח שההיקף ואופן העברת המתנות לבני הזוג נתניהו היו שונים וחריגים לחלוטין מהיחס שהעניק מילצ'ן לאישי ציבור אחרים.
בחודש האחרון העיד יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד במשפט נתניהו שכיהן שר האוצר בממשלת נתניהו ושפך אור לפיד על ההיכרות האישית שלו עם ארנון מילצ'ן: "יום אחד ישבנו אצל מילצ'ן בארוחת ערב, והוא אמר לי שיש תקנת מס שנוגעת לתושבים חוזרים, שזה פטור ממס שמעודד לאנשים לחזור לארץ וכדאי להאריך אותו. לא באמת הכרתי את זה. הוא אמר לי שהוא רוצה לבוא אליי עם פיני רובין העורך דין. בטלפון אמרתי לו שזה לא יקרה. אחרי פגישה איתו, עו"ד רובין ורותם וולף היועצת הכלכלית שלי, אמרתי שנבדוק את זה. אחרי חודש וחצי-חודשיים אמרתי למילצ'ן שזה לא יקרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה